וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מחלקת אופציות לבכירים בהיקף 120 מיליון שקל; גיל שרון ואבי גבאי יקבלו אופציות בהיקף 15.2 מ' ש' כל אחד

אמיתי זיו

25.12.2007 / 14:05

מנכ"ל yes יקבל אופציות בהיקף של 12.3 מיליון שקל ומנכ"ל בזק בינלאומי יקבל אופציות בשווי 7.2 מ' ש'



חברת הודיעה היום לבורסה על חלוקת אופציות נרחבות לבכירים בחברה על בסיס אישור הדירקטוריון.



היקף האופציות הוא כ-120 מיליון שקל, שרובן יתחלק בין שישה בכירים בבזק ובחברות הבת שלה. חלק נוסף מהאופציות יחולק בין תשעה בכירים אחרים בבזק ו-16 בכירים אחרים בחברות הבת של בזק: פלאפון, בזק-בינלאומי ו-yes.



בראש טבלת המצ'ופרים ניצבים מנכ"ל בזק, אבי גבאי, ומנכ"ל פלאפון, גיל שרון, עם אופציות בשווי 15.2 מיליון שקל כל אחד. רון אילון, מנכ"ל חברת yes, יקבל אופציות בהיקף של 12.3 מיליון שקל ומנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי, יקבל אופציות בשווי 7.2 מיליון שקל. סכום זהה לזה יקבל גם המשנה למנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח בבזק, אלי מיזרוח. אלן גלמן, שהוא מנהל הכספים הראשי בבזק ורק מספר שבועות בתפקידו, יזכה לאופציות בהיקף של 10.1 מיליון.



חברת בזק מחלקת לעוד תשעה נושאי משרה אחרים אופציות בשווי מוערך של 20.6 מיליון שקל ו-16 בעלי תפקידים אחרים בחברות הבנות יתחלקו באופציות בשווי של 32 מיליון שקל, כ-2 מיליון שקל באופציות כל אחד.



מתווה החלוקה של האופציות מתפרס על שלוש שנים ושלוש תחנות מימוש במרווח של שנה אחת מהשנייה. חשוב לציין שיו"ר הקבוצה, שלמה רודב, לא כלול בתוכנית האופציות הנוכחית וכנראה יזכה לתוכנית אופציות אישית בעתיד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully