וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח במטבח: עכברים וחולדות נמצאו בסניף ארומה תל אביב

רינה רוזנברג

17.2.2008 / 14:25

הרשת מסרה כי היא מבצעת את כל הבדיקות התברואתיות על בסיס קבוע; התחקיר יפורסם בתוכנית "שומר מסך"



מסתבר שלא רק אתם נהנים ממטעמי המטבח של רשת ארומה תל אביב. גם עכברים וחולדות למיניהם מבסוטים מהמגוון הקולינרי שמציעה הרשת.



התוכנית "שומר מסך" עם אמנון לוי תפרסם מחרתיים (יום ג') תחקיר המתייחס לסניף גורדון של רשת ארומה תל אביב, ממנו עולה כי לפני כשלושה חודשים פנה באופן אנונימי אחד מעובדי הסניף למשרד הבריאות ודיווח על נוכחותם של עכברים וחולדות במטבח המסעדה. בעקבות התלונה משרד הבריאות ערך ביקורת בסניף והנהלת ארומה תל אביב דיווחה למשרד בהתאם כי היא ביצעה הדברה וכי העניין טופל.



למרות הדיווח המרגיע של ארומה תל אביב לפני כשבועיים הגיעו לידי מערכת התוכנית סרטונים שצולמו באמצעות מכשירים סלולריים של עובדי המסעדה והמטבח באותו הסניף, בהם מתועדים עכברים וחולדות ברחבי אותו הסניף. הם נראים מתרוצצים על הרצפה, על משטחי העבודה במטבח, מכרסמים את הלחם והמאפים, ומטיילים על המגשים בהם מונח הבצק להתפחה במהלך הלילה.



צילומי מצלמה נסתרת שהפעילה מערכת התוכנית תיעדה הודאה של אחת מעובדות המסעדה שטוענת כי כאשר פנתה לבעלי המקום והודיעה לו כי יש לה צילומים של אותם מכרסמים במטבח וכי עליו לטפל בנושא - הוא ביקש ממנה למחוק את הצילומים.



מרשת ארומה תל אביב נמסר כי הסניפים שהיא מפעילה הינם בהסכמי זכיינות. עם זאת הרשת מודה לתוכניתו "שומר מסך" על שהאירה את עיניה במקרה זה וממצאי התוכנית ייבדקו ויטופלו במלוא החומרה והרצינות וללא דיחוי.



לטענתה היא מבצעת את כל הבדיקות התברואתיות על בסיס קבוע ותכוף, דואגת להדברה ובקרה תקופתית בהיתר ולקבלת כל האישורים והאסמכתאות בנושא ההיגיינה הבלתי מתפשרת בסניפים. הרשת מביעה את תמיהתה למראה התמונות שבידי התוכנית ולטענתה אין ספק כי הן אינן מייצגות את המצב בסניפי הרשת. הנהלת רשת ארומה תל אביב אומרת כי היא תפנה בדרישה לבדיקה ומענה מהחברה האמונה על הדברות הסניפים והיא תעשה כל שביכולתה על מנת לוודא שמקרים אלה לא ישנו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully