וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך יוצרים באזז: המשביר לצרכן הפיץ מייל ויראלי כמייל סודי כביכול - במטרה לקדם מבצע חדש ברשת

עדי דברת

8.7.2008 / 12:59

סמנכ"ל הסחר בתזכיר המפוברק: "מדובר במבצע חסר היגיון כלכלי שעשוי לגרום לנו קושי אמיתי"

במייל שהגיע לידי ה-Themarker במסווה של מייל סודי תחת הכותרת: "בקשה לביטול מבצע 'קנה 1 קבל 2'" פורט סמנכ"ל הסחר של המשביר, שלומי טבת, בפני מנכ"ל המשביר לצרכן, אסף בן דב, את הסיבות לביטול המבצע.







טבת כותב בתזכיר: "נודע לי על הכוונה לצאת במבצע 'קנה 1 קבל 2' מה- 9/7 למשך שבוע. הרעיון לתת שני מוצרים חינם (!!!) על כל קנייה של מוצר אחד הינו מאוד בעייתי. מדובר במבצע שהינו חסר תקדים בשוק הקמעונאות, חסר היגיון כלכלי שעשוי לגרום לנו קושי אמיתי במידה וקונים רבים ינצלו אותו !! כסמנכ"ל הסחר של החברה אני חוזר ומבקש ממך לרדת מהמבצע".



עם זאת, גורמים מקורבים אמרו היום ל-Themarker כי מדובר במייל ויראלי שהחליטה הרשת להעביר בכוונה בכדי ליצור 'ספין ובאזז תקשורתי'.



כפי שפורסם ב-Themarker לפני פחות מחודש החליטה הרשת להקדים את תחילת מבצעי סוף עונת הקיץ בשבועיים ובחרה לקבל הד תקשורתי על ידי ציטוטים מפי מנכ"ל הרשת בדבר השנה הקשה שעוברת על שוק האופנה. בן דב אמר אז: "ענף האופנה בישראל החל את עונת הקיץ בירידת מכירות, לעומת תחילת קיץ אשתקד. אמנם ברשת המשביר לצרכן חל גידול של 5% בקטגוריית האופנה לעומת מאי 2007, אך עדיין הנתונים המספריים אינם לפי צפי המכירות של הרשת וספקיה. ענף האופנה עומד בפני מגמת האטה, השוק אינו יציב ועונת הקיץ מקרטעת ומצביעה על ירידה במכירות. המגמה תצבור תאוצה במידה שהצרכן לא יהנה ממבצעים אטרקטיוויים ומהנחות מוקדמות בחנויות אחרות".



מהמשביר לצרכן נמסר בתגובה כי מדובר בעניינים פנימיים עליהם לא נוהגת הרשת להגיב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully