וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! משיקה: מייל בסלולר

11.8.2008 / 11:29

השירות מאפשר קבלת התראות SMS על דואר נכנס ויושק בשלב זה ללקוחות פלאפון וסלקום

וואלה! משיקה את שירות הדואר הסלולרי שלה. השירות מאפשר גלישה לתיבת הדואר הפופולרית בישראל באמצעות המכשיר הנייד וכולל פונקציות כגון: קבלת וקריאת הודעות דואר אלקטרוני יחד עם פתיחת קבצים מצורפים, מענה והעברת הודעות, יצירת הודעות דואר חדשות ועוד. ייחודו של השירות בכך שהמשתמש מקבל, בימים ובשעות שנבחרו על-ידו, הודעת SMS בכל פעם שמייל חדש מתקבל בתיבת הדואר שלו בוואלה!. ממשק השירות כולו מאופיין בתמיכה מלאה בעברית ובאנגלית.

גיא סעד, משנה למנכ"ל וואלה!: "לוואלה! דואר יש כיום יותר מ- 2 מיליון משתמשים פעילים, ואנו רואים עצמנו מחויבים להרחיב ולשפר את הפונקציונליות ואת רמת השירות במישורים השונים לטובת הגולש. במהלך חודש מאי הפכנו את נפח התיבה לבלתי מוגבל וכעת אנו משיקים שירות מושקע המחבר את הגולש בקלות למיילים שלו ישירות ממכשיר הסלולר שברשותו".

לאחר תקופת ניסיון שבמהלכה ניתן היה להירשם לשירות החדש דרך המפעילות הסלולריות, אנו פותחים את ההרשמה ישירות מתוך חשבון הדואר האלקטרוני של המשתמש באתר וואלה!. מצטרפים חדשים לשירות יוכלו ליהנות מתקופת התנסות חינם. בשלב זה השירות ניתן למנויי סלקום ופלאפון כאשר עלות השימוש בשירות: 4.90 ¤ לחודש וחיוב הלקוחות יעשה על ידי המפעילים הסלולריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully