וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת אירית תאוחד עם ג'אמפ בשל הפסדים כבדים

עדי דברת

7.12.2008 / 20:03

רשת האופנה צפויה לסיים את 2008 עם הפסדים של 2.5 מיליון שקל. במסגרת האיחוד יעזבו המנכ"לית וכמה סמנכ"לים בכירים

עקב הפסדים ובעיות תזרים מזומנים, הפעילות של רשת האופנה אירית תאוחד עם זו של רשת האופנה ג'אמפ, המחזיקה בבעלות משותפת ברשת עם קבוצת המשביר לצרכן. הפעילות הלוגיסטית והתפעולית של שתי החברות תאוחד, ובימים אלה עוברים משרדי אירית למשרדי ג'אמפ בראשון לציון.

כחלק מהמהלך יפוטרו כמחצית מעובדי אירית, שתמנה לאחר הקיצוצים כעשרה עובדים. אמירה גזית, מנכ"לית אירית, תעזוב את תפקידה בתחילת 2009 וכך גם כמה סמנכ"לים בכירים.

לדברי מקורב לנושא, רשת אירית תסיים את 2008 עם הפסדים של 2.5 מיליון שקל. לדבריו, ההפסדים נובעים מעלויות תפעוליות וניהוליות גבוהות ומחסור בסחורה. במשביר לצרכן ובג'אמפ אמרו היום כי המכירות של אירית, המונה 25 חנויות, לא ירדו, והן אינן הסיבה לבעיית הרווחיות.

כעת, באמצעות מיזוג הפעילויות, מקווים בג'אמפ ובמשביר לצרכן שהרשת תתאזן ברבעון הרביעי של 2008 ותהפוך לרווחית בתחילת 2009. עם זאת, מסייג אותו גורם מקורב, כי במצב הכלכלי של היום עתידה של אירית אינו בטוח אך נראה חיובי.

לפני כשנתיים רכשה קבוצת המשביר לצרכן 50% מרשת האופנה ג'אמפ תמורת 22 מיליון שקל לפני כשנתיים. טרם חתימת ההסכם רכש מנחם קופיץ, מייסד ג'אמפ, את חברת אירית ליין מבעליה הקודמים - המעצבת אירית זימון, צביקה אשור וחברת ניו אימג' מהונג קונג - בהיותה חברה מפסידה עם הפסדים של כ- 530 אלף שקל ותזרים שלילי ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully