וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולם על פריז, מסתפק במזרח אירופה

עירית רוזנבלום

3.2.2009 / 13:03

סקר "וואלה! טורס": 38% ענו כי יהיו מוכנים לשלם תמורת חבילת תיור רומנטית עד 500 דולר, 28% ישלמו עד 800 דולר

חברת התיירות "וואלה! טורס", ערכה לרגל חג האהבה הבינלאומי - הוולנטיינז דיי - סקר בקרב 750 מלקוחות החברה, בו ביקשה לבדוק איזה יעד נתפס בקרב הקהל הישראלי כרומנטי ביותר? כמה היו מוכנים להשקיע בחופשה רומנטית, ולאן בפועל נסעו לנופש רומנטי במהלך השנה האחרונה.

לשאלה 'איזה יעד נתפס בעיניך כהכי רומנטי?', התבקשו הנשאלים להשיב מתוך אחת הקטגוריות: ערי אירופה הקלאסית, יעדים אקזוטיים, יעדים במזרח אירופה, ישראל.

ברוב קולות, (42% מתוך 750 הנשאלים), נבחרו ערי אירופה הקלאסית (פריז, וונציה) ליעד הכי רומנטי. 28% השיבו כי יעד אקזוטי (לדוגמה האיים הקאריביים או המלדיביים) הוא הכי רומנטי בעיניהם, 18% השיבו כי יעדים שונים במזרח אירופה (פראג, בודפשט) נתפס כרומנטי ביותר ו-12% ענו כי חופשה בישראל נתפסת כרומנטית ביותר.

בנוסף, התבקשו הנשאלים לציין את גובה הסכום אותו היו מוכנים לשלם עבור חבילת נופש רומנטית בחו"ל, לפי קטגוריות של – עד 500 דולר לאדם, עד 800 דולר לאדם, עד 1,200 דולר לאדם ומעל 1,200 דולר לאדם.

38% מהמשיבים ענו כי יהיו מוכנים לשלם תמורת חבילת התיור עד 500 דולר, 28% ציינו כי יהיו מוכנים לשלם עד 800 דולר ו-24% ציינו כי יהיו מוכנים לשלם עד 1,200 דולר לאדם לנופש זוגי רומנטי בחו"ל. כ-10% בלבד ציינו כי יהיו מוכנים לשלם על חופשה רומנטית מעל 1,200 דולר.

לשאלה 'האם בשנה האחרונה בילית חופשה רומנטית עם בן/בת זוגך, והיכן בילית?', ענו 30% מקרב 750 הנשאלים כי יצאו השנה לחופשה רומנטית עם בן/בת זוגם.

התקבלו שפע תשובות לגבי היעדים, מתוכם בלטו יעדים במזרח אירופה דוגמת פראג (25% ציינו אותה כיעד אליו נסעו), ובודפשט (16%), חופשה בצימר (22%) וכן יעדים כמו פריז (15%) ולונדון (10%).

אריאל אטיאס, מנכ"ל "וואלה! טורס" מסר: "הגידול המשמעותי בדרישה של הקהל לחופשות רומנטיות במזרח אירופה כמו פראג ובודפשט הוא תולדה של מחירים נוחים של חבילות הנופש ליעדים אלו. במיוחד בזמנים אלו, כשלמרכיב המחיר חשיבות עליונה. מהממצאים עולה כי רוב התיירים הישראלים יעדיפו להוציא סכום נמוך יחסית עבור חופשה רומנטית, גם במחיר בחירה ביעד שהוא פחות רומנטי בעיניהם וכך, רבים ימשיכו לחלום על רומנטיקה בפריז אך יטוסו בפועל לפראג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully