וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי: "המחירים בסלולר יירדו ב-50%"

צבי זרחיה

27.12.2011 / 11:46

רמי לוי שהשיק לאחרונה את רשת הסלולר הוירטואלית שלו מעריך כי לא ייתקשה להגיע ליעד - 250 אלף מנויים. לטענתו מהירות הגלישה ברשת היא הגבוהה בשוק. על המחאה החברתית: "היתה צודקת"

"גם בתחום המזון ברגע שיצאנו והתחלנו להוביל דרך באמצעות הורדות מחירים הציבור במדינה נהנה. המחירים בחברות הסלולר יירדו בכמעט 50%. הסלולר הוא ההוצאה מספר שתיים של משפחה בישראל לאחר הוצאות המזון" - כך אומר רמי לוי בראיון ל-TheMarker TV וערוץ הכנסת.

לוי גילה שהוא מגייס בין 450 ל-500 לקוחות חדשים כל יום. להערכתו, "בתוך שנתיים אני רוצה להגיע ל-250 אלף מנויים ובקצב הזה נראה לי שאני אגיע בלי בעיה. אחרי 50 אלף מנויים נגיע לרווחיות".

לוי השיב לביקורת על מהירות הגלישה שהוא מציע ללקוחות הסלולר שלו: "מהירות הגלישה אצלנו 7.2-2 מגה לעומת המתחרים שנותנים בין 1-0.5 מגה הגלישה שלנו יותר מהירה".

בעניין המחאה החברתית ויוקר המחייה, אמר לוי: "מוצרי המזון כיום יותר זולים מלפני המחאה. המחאה היתה מאוד צודקת. היום לא מעלים מחירים כמו שהעלו בעבר יצרני המזון. הם לוקחים בחשבון שהכוח בידיים של הצרכן והצרכן הבין את זה. היום לא מעלים מחירים באותו קצב כמו שהעלו קודם לכן".

לוי הדגיש כי "בדצמבר 2011 יש מעבר מחנויות שמוכרות יקר לחנויות שמוכרות בזול. אם יש מוצרים יקרים שהצרכן לא יקנה וכך המחירים ירדו. הצרכן הבין שיש לו את הכוח בידיים שלו מול היצרנים הוא לא חייב לקנות דבר יקר. הוא יכול לקנות מוצר של המתחרה".

להערכת לוי, "בתקופה הקרובה המחירים לא יעלו אבל זה תלוי במחיריהם של חומרי הגלם בעולם, גובה הארנונה, החשמל והמים. אם הם יעלו, בסוף יצטרכו להעלות את המחירים. לצרכן יש יכולת בחירה מול הסקטור הפרטי אבל הרשתות לא יכולות לקחת חשמל או מים ממקום אחר. הסקטור הציבורי צריך להבין שהיתה פה מחאה כי העמיסו את כל המחירים על הצרכן והתושב".

"המחאה הזו היתה צודקת אבל היא באה יותר מול הסקטור הפרטי. הבעיה של הצרכן היא לא מול הפרטי אלא מול הציבורי שאין לו כוח. אם מעלים את הארנונה ללקוח אין אפשרות ללכת למקום אחרת. ברגע שלא ישלם יעקלו לו את החשבון מחר בבוקר".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully