וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה את ההפחתה בייקור הדלק

טל שלו

4.4.2012 / 13:51

בישיבה מיוחדת אישרה הממשלה את ההפחתה בייקור מחירי הדלק עליה הורו ראש הממשלה ושר האוצר. שרי ש"ס וישראל ביתנו התנגדו עקב הפגיעה בעובדי השירות הציבורי

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: לע"מ, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שרי ש"ס וישראל ביתנו התנגדו, אך הממשלה אישרה היום (רביעי) את החלטתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יובל שטייניץ להפחית את העלייה במחיר הדלק לליטר בנזין מ-7.94 שקלים בתדלוק עצמי ו-8.15 שקלים בשירות מלא ל-7.79 שקלים בתדלוק עצמי ו-8.00 שקלים בשירות מלא. בישיבה מיוחדת, הצביעו השרים על התוכנית, שתמומן מתוכנית התייעלות במשרדי הממשלה שהוכנה על ידי משרד האוצר.

מוקדם יותר הורה יו"ר ש"ס אלי ישי לשרי הסיעה להצביע נגד התוכנית בגלל הפגיעה בעובדי השירות הציבורי ערב חג הפסח, וקרא לאוצר "למצוא חלופות בדמות השתוללויות השכר במגזר הפרטי ולא להיטפל לאותם 600 עובדי המגזר הציבורי, אשר גם כך שכרם איננו נושא לקנאה ורבים מהם משתכרים שכר מינימום". גם שרי ישראל ביתנו התנגדו להצעת האוצר.

השר שטייניץ בירך על אישור ההחלטה ואמר כי היא "מאפשרת לאוצר להימנע מפגיעה במסגרת ההוצאה או הגרעון עקב ההתערבות במחיר הדלק. כך נוהגת ממשלה אחראית". ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במהלך הישיבה כי "הממשלה לא שולטת במחירי הדלק. עם זאת, אנחנו עדים לכך שהיתה עלייה מתמדת בשנה האחרונה כתוצאה מהסנקציות על אירן וגורמים אחרים". נתניהו ניצל את ההזדמנות על מנת לאחל לציבור "חג פסח שמח, שייסעו בכבישי הארץ, ייהנו מנופיה וישלמו קצת פחות ממה שהיו משלמים אם לא היינו מתערבים היום".

עוד על מחיר הדלק:

ביום ראשון: מחירו של ליטר בנזין - שמונה שקלים
נכנע ללחץ: נתניהו הורה להפחית את התייקרות הדלק
מחאת הדלק: מפגינים התעמתו עם ח"כים מקדימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully