וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לאחר ההשקה: תלונות על בעיות באייפון 5

פאדי מועלם

22.9.2012 / 15:12

שעות לאחר ההשקה המוצלחת של הדגם החדש עלו דיווחים על תקלות במסך המכשיר. הבהוב של המסך ותצוגה מטושטשת הן חלק מהתלונות. גם בהשקה של האייפון 4S דווח על בעיות

שעות ספורות לאחר ההשקה המוצלחת של האייפון 5 התחילו לצוץ ברחבי הרשת סרטונים ותלונות על בעיות במסך של המכשיר החדש, במה שהפך להיות חלק בלתי נפרד מההשקות של המכשיר בשנים האחרונות. אך בניגוד לתלונות שהיו בזמן השקת האייפון 4S, התקלות הפעם הן יותר "מסתוריות".

המשתמשים מתלוננים שמסך האייפון החדש מציג אפקט של בועות כשלוחצים עליו בצורה חזקה מדי. במקרים אחרים מתלוננים הרוכשים כי המסך של המכשיר מהבהב מדי פעם ללא סיבה שנראית לעין, בעוד שאחרים טוענים כי הכיתוב על המסך נראה מטושטש.

גולשים שחוו את התקלות הללו כבר הספיקו להעלות ליו-טיוב מספר סרטונים שמתעדים את התלונות. עדיין לא ברור מה היקף התופעות הללו או מה גורם להן, ואפל עדיין לא התייחסה לטענות שמעלים הגולשים גם בפורומים הרשמיים של החברה.

נזכיר שמיד עם השקת האייפון 4S צצו דיווחים כי המסך של המכשיר מציג צבעים הנוטים לצהוב, אז מסרה אפל בתגובה שמדובר בתופעה חולפת ושהיא מתרחשת רק עם ההפעלה הראשונית של המכשיר ושבהמשך הגוון הצהבהב ייעלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully