וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות בזול ואף למכור: פסטיבל יד2 יוצא לדרך

לא חייבים לקנות הכל חדש: פסטיבל YAD2 - live השני יתקיים בחג השבועות בחיפה ויציע למבקרים שורה של מתחמים - מבגדי וינטג' ועד קטנועים. ואפשר אפילו להרוויח קצת כסף

מחפשים הזדמנויות, או לחילופין מעוניינים למכור מוצרים שברשותכם? אתר יד2 בשיתוף עם עיריית חיפה יקיים, זו השנה השנייה ברציפות, בחג השבועות (15-16.5) את פסטיבל YAD2 LIVE למכירת מוצרי יד שנייה. הפסטיבל ייערך בחניון מרכז הקונגרסים בחיפה ויוצעו בו מתחמי מכירה שונים של מוצרי יד שנייה, מוצרים מחודשים, עודפים ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
100 דוכנים שיאוישו על ידי ילדים שמוכרים צעצועים, משחקים וכו' לילדים אחרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המתחמים בפסטיבל ניתן יהיה למצוא מתחם אופנת וינטג'; מתחם קטנועים ואופנועים; מתחם משפחות וילדים ומתחם אספנות. "יש לי אוסף מטורף של מכוניות מיניאטוריות שאין לי כבר איפה לשמור אותו ונמאס לי לאסוף, אני מאמין שאני יכול לצאת עם רווח יפה", מספר רוני, שיפתח דוכן אספנות בפסטיבל.

מתחם משפחות וילדים יכלול כ-100 דוכנים שיאוישו על ידי ילדים שמוכרים צעצועים, משחקים וכו' לילדים אחרים; מתחם הופ ילדים להחלפת צעצועים, הופעות לילדים, דוכני יצירה והפעלות ועוד. במתחם אופנועים וקטנועים של קבוצת עופר אבניר יוצעו למכירה אופנועים וקטנועים מיד שנייה במחירים משתלמים. חברת באג תמכור מוצרי חשמל ממבחר של מותגים במחירי רצפה.

במתחם האופנה יימכרו פריטים ייחודיים מחנויות יד שנייה ווינטג', שמלות כלה, בין היתר של חנות אניצ'ה מחיפה. כמו כן, יוצב דוכן של ויצו למכירת בגדים – "הביגודית של ויצו", שכל ההכנסות ממנו יינתנו כתרומה לויצו. במתחם תתקיים גם תצוגת אופנה של בגדי יד שנייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לכל אחד יש בבית דברים שהוא לא צריך והיה שמח למכור או למסור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד2 נמסר כי ההרשמה להצבת דוכנים בפסטיבל נמצאת בעיצומה, וכי הם צופים שיהיו כ-500 דוכנים במתחמים השונים. לדברי מנכ"ל האתר יבין גיל-מור, "לכל אחד יש בבית דברים שהוא לא צריך והיה שמח למכור או למסור. אנחנו מאמינים שהפסטיבל, מעבר להיותו פסטיבל חוויתי, מעודד גם צרכנות נבונה. אנו צופים מכירות בהיקף של כחצי מיליון שקל במהלך הפסטיבל".

ראש העיר יונה יהב אמר כי הוא גאה לקיים בחיפה את הפסטיבל המבטיח כיף וחוויית קניות שונה יחד עם עידוד לצרכנות נבונה ו"שימוש מושכל" בחפצים שאין בהם צורך. "חיפה הייתה העיר הראשונה בה הוקם מרכז מחזור להכשרת מוצרים לשימוש חוזר, מתוך רצון להפוך את רכישת המוצרים מיד שנייה לעניין שבאופנה ול'טרנד' המקובל לרכישת רהיטים מיד שנייה בשווקים רבים בעולם", אמר יהב.

ההרשמה לדוכנים נעשית באמצעות אתר ייעודי שנפתח לצורך הפסטיבל: Live.yad2.co.il , שם ניתן למצוא גם את כל הפרטים על הפסטיבל. "אנחנו מזמינים את גולשי האתר ליהנות בפסטיבל מכירות וקניות ענק וגם לעשות כסף על הדרך" אומר גיל-מור.

במסגרת הפסטיבל יופיעו הזמרים עברי לידר וקובי אפללו. במקביל, על במת הילדים יתקיימו הופעות של כוכבי הילדים שי ורועי ומיכל הקטנה. הפסטיבל יועבר בשידור ישיר ע"י האולפן בשטח של רדיו חיפה. הכניסה לאירוע חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully