וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל איקאה ישראל, שלומי גבאי, פורש מתפקידו

17.11.2013 / 10:48

בימים אלה נערך גבאי לפתיחת החנות השלישית בקריית אתא ולגיוס 300 עובדים. גבאי הצטרף לאיקאה ישראל בינואר 2000 והיה שותף לצוות ההקמה של החנות הראשונה בנתניה

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל בעשר השנים האחרונות, הודיע כי יסיים את תפקידו ויפרוש מהרשת במהלך 2014, לאחר שיוביל את פתיחת החנות השלישית של איקאה בישראל, שצפויה להיפתח בעוד כמה חודשים בקריית אתא ובכך להשלים את הפריסה של הרשת בישראל.

גבאי הצטרף לאיקאה ישראל בינואר 2000 והיה שותף לצוות ההקמה של החנות הראשונה בנתניה, בה כיהן כמנהל מגוון הרהיטים. שבועיים לאחר הפתיחה, הומלץ על ידי ראשי הרשת משבדיה להתמנות כמנהל המגוון הכללי, ושימש כאחראי להתאמת מוצרי איקאה לטעמו של הצרכן הישראלי.

ב-2004 מונה גבאי למנכ"ל איקאה ישראל. כאמור, בימים אלה הוא מוביל את ההיערכות לקראת פתיחת חנות שלישית בקריית אתא, האמורה להיחנך בתחילת 2014. לאחרונה החלה הרשת בגיוס של כ-300 עובדים חדשים, בנוסף ליותר מ-1,000 עובדים שהרשת מעסיקה כיום.

כמו כן, גבאי הוביל אסטרטגיית שירות חדשה, במסגרתה הוקם מוקד שירות ארצי בעלות של מיליוני שקלים.

אחד האתגרים העיקריים איתם התמודד גבאי, היה שריפה שכילתה את סניף איקאה בנתניה בפברואר 2011. בעקבות השריפה נסגר הסניף, וגבאי קיבל החלטה לשבץ את מרבית העובדים בסניף בראשון לציון ולקלוט את כולם ברגע שהחנות בנתניה תיפתח מחדש. לאחר מכן הוביל את ההקמה מחדש של סניף בנתניה, וגייס לשם כך עוד עשרות עובדים חדשים, שנקלטו בסניף שנפתח מחדש כעבור שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully