וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצומים ב-50 סניפי הבנק הבינלאומי

עירית אבישר

21.11.2013 / 10:40

פקידי הבנק לא הגיעו היום לעבודה באזורים אלה בעקבות סכסוך העבודה. הבינלאומי: "כל הסניפים פתוחים לקהל"

ועד הפקידים של הבנק הבינלאומי, בראשות חנוך ליבנה, ממשיך בצעדי העיצומים. היום פקידי הבנק ישבתו פקידי הבנק ב-50 הסניפים של הבנק ושל בנק פאג"י שבאזור הצפון, דרום וירושלים, וכן המוקד הטלפונים של הבנק- הבינלאומי call.

מהבינלאומי נמסר בתגובה: "כל סניפי הבינלאומי ופאג"י פתוחים לקהל וייתנו שירות ללקוחות באמצעות כ-900 המנהלים ומורשי החתימה".

יחד עם זאת, בועד הפקידים מדגישים כי ארגון מורשי החתימה בבנק הודיע כי לא יבצע עבודה של פקידים. בחוזר שנכתב לעובדים, ציין חנוך ליבנה, יו"ר ארגון עובדי הבנק הבינלאומי ופאג"י כי "אורך רוח וסבלנות זה כנראה המחיר הנדרש בסכסוך העבודה. ההנהלה מצידה הודפת כל ניסיון הידברות בנושא כ'כניסה לטריטוריה הניהולית', מה שמעניין אותם זה הכבוד".

סכסוך העבודה בבנק הוכרז כבר בחודש אפריל, על רקע טענות של עומס עבודה מצד ועד הפקידים. אולם עד לאחרונה התנהל הסכסוך בפרופיל נמוך יחסית. לפני כשבועיים התפוצצה פגישה בין הנהלת הבנק לראשי הועד, והפגישה הבאה צפויה רק בחודש הבא. מאז הפגישה הקודמת הוחרפו הצעדים, הכוללים עיצומים בכל פעם באזור אחר בארץ. עד כה נעשו עיצומים חד יומיים באזור המרכז והשרון. גורמים בוועד מעריכים כי בסופו של דבר לא יהיה מנוס משביתה של כלל הפקידים בבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully