וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות קבלני השיפוצים פותחת קו חם לנפגעי הסופה

בשל הגשם יפעל הקן 24 שעות ביממה ויינתן שם יעוץ חינם בנושא התמודדות עם נזקי הגשם. על פי ההערכה, 20% מדירות הגג יסבלו מנזילות

הסופות והגשמים עשויים לגרום לנזקים כבדים לרכוש ולאור הגשם שהחל לרדת היום (רביעי) פתחה התאחדות קבלני השיפוצים קו חם בשיחת חינם במספר 1-700-700-426. הקו יפעל 24 שעות ביממה לטובת הציבור ויינתן שם יעוץ חינם בנושאי איטום – גגות, מרתפים, וחדרים רטובים; טיח וציפויים; צבע – פנים וחוץ. בנוסף, הקו מיועד לטובת הציבור שייפגע מהסערה ויזדקק לעבודות שיפוצים או איטום דחופות.

בהתאחדות העריכו שכ- 20% מדירות הגג בישראל יסבלו מנזילות מכל סוג שהוא, בעיקר בדירות גג ישנות שהאיטום נעשה שם מדי מספרה שנים ולא כל חודש. כמו כן העריכו בהתאחדות שעיקר הנזילות יהיו בקירות מערביים, הפונים לכיוון הגשם או בדירות גג ישנות.

כמו כן, בהתאחדות ציינו שמי שלא נערך כמו שצריך לסופות והגשמים "עשוי למצוא את עצמו בבעיה רצינית", לכן הם ממליצים על חיזוק וקשירת דברים על גגות. לדבריהם, בסופות רציניות אנטנות, קולטים ודודי שמש שלא חוזקו בצורה טובה עשויים ליפול ולגרום נזק רב לרכוש.

לדברי ערן סיב, יו?ר התאחדות קבלני השיפוצים, קיימות שלוש בעיות עיקריות בנזילות - הבעיה המורכבת ביותר הינה נזילה בחניונים שהפתרון לה קשה במיוחד. הבעיה השניה הינה נזילות בדירות הפונות לכיוון מערב דרך הקירות, והבעיה השלישית הנפוצה ביותר הינה מגגות של בניינים או גגות של דירות גג. עוד מציין סיב כי "בכל מקרה הפתרון אינו יכול להיות מיידי, ואין אפשרות לאטום במהלך הגשם. במקרה כזה ניתן לתת רק עזרה ראשונה בכדי להקטין את הנזילה אך בפירוש בלתי אפשרי לפתור אותה".

איך מתמודדים עם נזקי החורף? מומחים לשיפוץ הבית עונים לשאלות

  • עוד באותו נושא:
  • חורף
  • גשם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully