וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes משיקה את yes Go - אפליקציה לצפייה בסדרות במחשב ובסלולר

בקרוב ניתן יהיה לצפות בערוצי yes על גבי מסך המחשב בזמן אמת, ולשתף את התכנים ברשתות החברתיות

אבי כהן

חברת שידורי הלווין yes תשיק בעוד כחודשיים וחצי את yes Go - חבילה המאפשרת ללקוחות החברה צפייה בכ-50 ערוצים (ביניהם כל ערוצי הסדרות וערוצי הסרטים, כמו גם חלק מערוצי הספורט) גם על גבי מסכי מחשב, טאבלטים וטלפונים סלולריים. בתקופת ההשקה, יוצע yes Go בחינם למנויי ה-VOD של yes, וב-19.90 ש?ח בחודש למנויי yes שאינם מנויים ל-VOD.

הערוצים שבהם תתאפשר צפייה קשורים לאלה שעליהם הלקוח משלם. יש לציין - לא כל התכנים של הערוצים האלה יהיו זמינים. לדברי מנכ?ל yes, רון אילון, צפויות גם החשכות מסך במקרה בו לערוץ אין זכויות שידור באינטרנט. עם זאת, לדברי אילון, מדובר בחלק קטן מאוד מהשידורים.

האפליקציה, שכוללת גם אפשרויות חברתיות (שיתוף של חווית צפייה, לייקים והמלצות דרך הרשתות החברתיות), לא מאפשרת כיום הקלטת תכניות על גבי המכשירים הניידים, אך כן מאפשרת לקבוע הקלטה במכשיר המקס הביתי. באשר למגבלת משתמשים - שני מכשירים יוכלו להתחבר לשירות, אך רק אחד יוכל לצפות בו זמנית. השידורים עצמם יהיו באיכות משתנה בהתאם לרוחב הפס, וברוחב פס מיטבי יגיעו לאיכות של 720p.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האפליקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב הראשוני, תתמוך yes במכשירי אפל - אייפדים, אייפונים ומכשירי אייפוד טאץ? מהשנים האחרונות, כמו גם במכשירי אנדרואיד של סמסונג (גלקסי 3 ו-4, גלקסי טאב 2 ומעלה). לאחר מכן תתרחב התמיכה, אך ב-yes לא אומרים אילו מכשירים ייכנסו בפעימה השנייה. כל מנוי yes יוכל לרשום שני מכשירים לשירות, אך רק באחד מהם תתאפשר צפייה בו זמנית למכשיר הטלוויזיה הביתי.

נכון לעכשיו, ענייני הזכויות לא מאפשרים ליס לאפשר למשתמשים לצפות בתכנים הרלוונטיים גם בצפייה מחו?ל. מעבר לכך, השירות יינתן רק ללקוחות yes קיימים, ולא ניתן יהיה להצטרף אליו אם אין לכם מנוי לשירותי הטלוויזיה של yes בלווין. עם זאת, מנכ?ל yes אומר כי בחברה לא פוסלים את האפשרות בעתיד.

גילוי נאות: yes ואתר וואלה! הם חלק מקבוצת בזק

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • YES GO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully