וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא של 5 חודשים: הדולר מתחזק ב-1% ל-3.5 שקל

משה גולן

18.8.2014 / 10:17

האירו מתחזק בכ-1.2% מול השקל ונסחר סביב 4.69 שקלים. אתמול פורסם כי המשק המקומי צמח בקצב של 1.7% ברבעון השני, הקצב הנמוך ביותר מאז 2009. FXCM: "כל ידיעה מקומית שלילית צפויה להוות טריגר למכירה של השקל"

המסחר במט"ח מתנהל היום (ב') במגמת היחלשות של השקל מול המטבעות המרכזיים לאחר פרסום נתוני תמ"ג חלשים אתמול בישראל.

הדולר מתחזק מול המטבע המקומי בכ-1% ונסחר בין הבנקים תמורת 3.5 שקלים, רמה שלא נראתה מאז סוף חודש מארס, בעוד האירו מתחזק מול השקל בכ-1.2% ונסחר סביב 4.691 שקלים.

כאמור, היחלשות השקל מגיעה לאחר שאתמול פורסם כי הכלכלה המקומית צמחה בקצב של 1.7% ברבעון השני של השנה, הקצב הנמוך ביותר מאז 2009. חולשה נרשמה בהוצאות על נכסים קבועים ובצריכה הפרטית.

במחלקת המחקר של FXCM מציינים בעניין זה כי "עוד לפני מבצע 'צוק איתן' המשק היה במגמת האטה, וסביר להניח שבנתוני הרבעון השלישי, שבהם ישתקפו כבר הנזקים הכלכליים של המערכה בעזה, נראה אף את החרפת המגמה הזו. אם עד עתה, השוק נטה 'להתעלם' מנתונים שליליים והשקל שמר על כוחו למרות הנסיבות, הרי שכעת, כאשר השוק משנה כיוון, כל ידיעה מקומית שלילית צפויה להוות טריגר למכירה של השקל ולגרור תגובה חריפה יותר של השוק".

ב-FXCM מוסיפים עוד כי "ברמה הטכנית, למרות המומנטום החיובי בשבוע שעבר נכשל הדולר-שקל במספר ניסיונות לפרוץ את 3.495, וזו מסתמנת לפי שעה רמת ההתנגדות המשמעותית. פריצה מעליה עשויה לדחוף את הצמד כבר מעל 3.50 ולעבר רמת ההתנגדות המשמעותית הבאה ב-3.515 שקלים".

  • עוד באותו נושא:
  • שער הדולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully