וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבירים דף: הספרים שיעשו לכם את החופש, גם אם לא עליתם על מטוס

מערכת וואלה! בשיתוף קניוני עזריאלי

3.8.2016 / 16:00

חופש הוא הזדמנות נפלאה לקחת לידיים ספר ולצלול למחוזות אחרים. במיוחד כשמדובר בספרי צילום, אדריכלות, עיצוב ואמנות המציגים שפע של צילומים מרהיבים לשטוף איתם את העיניים. הנה רשימת המומלצים

קריאת ספר. ShutterStock
להשאר במקום ולנדוד למקום אחר/ShutterStock

למקרה שיצאתם לחופשה אין כמו ספר טוב שינתק אתכם מכל הרוטינה שמלווה אתכם יום יום. לכן, לצד בגד הים וקרם ההגנה אל תשכחו לשים לכם במזוודה גם כריכה שמקדשת את המילה הכתובה. אך גם אם לא יצא לכם השנה לעלות על מטוס ולנפוש מעבר לים, עדיין תוכלו להפליג למרחקים בזכות ספר שיגרה לכם את כל החושים. הרשימה הבאה היא תמהיל מגוון של ספרי השראה, ספרי אמנות, עיצוב והרפתקאות שיעניקו לכם לנפוש בראש. לשחרר את כל מחשבות ואפילו למדיין קצת ולפנטז על מציאות אחרת ופחות מוכרת.

ספרים מומלצים בחנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי. אתר רשמי,
850 צילומים מפורטרטים ועד אמנות מופשטת/אתר רשמי

20th Century Photography

אוהבי הצילום ייהנו מספר הצילומים הזה שמגולל את ההיסטוריה של הצילום שהחלה לפני כמעט 200 שנים. מוזיאון לודוויג של קלן היה המוזיאון הראשון לאמנות עכשווית שהקדיש פרק חשוב בצילום בינלאומי והוא שאחראי ליציאת הספר האמור לאור. הקובץ מספק הצצה מרתקת לתוך מגוון עשיר של אוסף מן האמנות המושגית ועד לאמנות מופשטת. 850 יצירות מוצגות בסדר מופתי לרבות טקסטים ותיאוריים ביוגרפיים של צלמים.
מחיר: 132 שקלים
רשת חנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפלאש שמאחורי העדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Masters of Photography | Reuel Golden

מאסטרים של צילום, הוא מעין מדריך צילום חיוני ובו מופיעות עבודות של יותר מ-50 הצלמים המשפיעים ביותר בעולם. הספר מסודר ומאורגן לפי האלף-בית של שמות הצלמים. כל ערך מכיל פרטים ביוגרפיים וטכניים לצד רפרודוקציות, עבודות מייצגות ופורצות דרך. את הספר פותחת איב ארנולד, הצלמת האמריקאית שבין צילומיה המפורסמים תיעוד ייחודי של מרילין מונרו וג'קלין קנדי.
מחיר: 119 שקלים
רשת חנויות צומת ספרים, קניוני עזריאלי

דיוקנאות, חיים טופול. צומת ספרים,
דיוקנאות, חיים טופול/צומת ספרים

דיוקנאות - חיים טופול

מעבר לכישרונו הידוע של השחקן המוערך, חתן פרס ישראל לשנת 2015 ויקיר העיר תל אביב לשנת 2016, חיים טופול גם שולח ידו בציור. מסתבר שהוא אפילו די טוב בזה. בקובץ איורים מיוחד של טופול המתמקד בדיוקנאות, בא לידי ביטוי סגנונו המעודן שתענוג לראות. זוהי הזדמנות להזכיר גם את סדרת הבולים, שעליהם ציור טופול דיוקנאות של נשיאי מדינת ישראל שהונפקה על ידי השירות הבולאי ב- 2013. ספרון אמנותי ומשובב.
מחיר: 99 שקלים
רשת חנויות צומת ספרים, קניוני עזריאלי

ספרים מומלצים בחנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי. אתר רשמי,
טפו, טפו בלי עין הרע/אתר רשמי

The Book of Symbols

ספר הסמלים משלב מאמרים מקוריים ונוקבים על סימנים מתקופות שונות בהיסטוריה ומקומות שונים ברחבי העולם ומבאר משמעותם. בספר, כמעט 800 תצלומים מרהיבים בצבע הטומנים בחובם מספר משמעויות. כל סימן שמופיע בספר, נבחן לעומק והוא כמעורר תהליכי דינמיקה נפשיים. הספר נכתב על ידי כמה סופרים מתחומי פסיכולוגיה, דת, אמנות, ספרות ויש בו 350 מאמרים המתייחסים לסמלים השונים.
מחיר: 252 שקלים
רשת חנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי

למה לזרוק? ספרה של דניאלה וכסלר. סטימצקי, אתר רשמי
מקורי ומעורר חשק ליצירה/אתר רשמי, סטימצקי

למה לזרוק? דניאלה וכסלר

ההתחשבות בכדור הארץ והמודעות למחזור וניצול אנרגיה נכנסה לחיינו אט אט לפני כעשור. ההתגייסות למען מטרה נעלה זאת באה לידי ביטוי בתעשיות השונות מאדריכלות, דרך תחבורה וכלה אפילו בתעשיית האופנה. ספר חדש של האמנית הרב תחומית דניאלה וכסלר הנקרא: "למה לזרוק?" מציג את המגמה בשפה נעימה. הוא כולל עבודות מחזור מקוריות של המחברת שנעשו במהלך השנים האחרונות, לצד הגיגים ושירים אישיים. שווה אפילו לשאוב השראות לפעילויות עבור ילדים.
מחיר: 65 שקלים
רשת חנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי

ספר תיקי האוונגרד, צומת ספרים, קניוני עזריאלי. צומת ספרים, אתר רשמי
בין אמנות, עיצוב ואפנה/אתר רשמי, צומת ספרים

Avant Gard Bags

פשוניסטות שימו לב - הספר הזה מיועד עבורכן. תיקים אוונגרדיים כשמו כולל אוסף מדהים של עיצוב תיקים מודרניים. בספר, ראיונות עם מעצבים חדשניים מרחבי העולם שעוסקים בתיקים. הפריטים המוצגים בספר בשלל תמונות נעים בין עיצוב, אמנות ואופנה בשיח הרמוני וייחודי.
מחיר: 199 שקלים
רשת חנויות צומת ספרים, קניוני עזריאלי

ספרים מומלצים בחנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי. אתר רשמי,
השחור כובש את סביבת המגורים/אתר רשמי

Designing with Black

עיצוב סביבת המגורים הוא לא דבר שעושים כל יום. בטח שלא כל אחד בנוי לעשות זאת לבד, אבל להסתכל בהשראות ולהפליג בדמיון לבתים של אחרים זה תמיד נחמד ונעים. הספר: עיצוב עם שחור שובר את כל הסטיגמות שנבנו על הצבע הכהה בעיצוב פנים. הוא מעניק השראות ורעיונות מקוריים ששווה לאמץ. אם לא הכל לפחות חלקים. בספר סקירה של בתים שחורים שמעניקים שלווה ושקט המדגישים את הנוף. הספר מחולק לפני נושאים בהם יש פריטים שחורים, החל ממטבחים שחורים דרך פינות אוכל שחורות, ועד חדרי רחצה.
מחיר: 332 שקלים
רשת חנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי

ספר הגלישה Surf, רשת סטימצקי, עזריאלי. סטימצקי, אתר רשמי
תופסים גל/אתר רשמי, סטימצקי

surf /100 greatest waves

גלישת סאפ שהפכה לטרנד חם בישראל הצליחה למגנט אליה הרבה מאוד נלהבים שלא תיארו לעצמם שיעלו על הגל. מדור בספורט המתבצע על גלשן, במהלכו עומדים על הגלשן וחותרים בים. אבל בחופש, כמו בחופש, לא לכולם יש את הכוחות לספורט ולכן, ספר הגלישה Surf עשוי להתאים לאוהבי הגלים ולחובבי הצילום הימי. הספר כולל 100 המלצות על מקומות נבחרים לגלוש בהם ברחבי העולם. ההמלצות מלוות בתמונות מרהיבות, אינפורמציה וטיפים יעילים, מתי להגיע, לאן וכיצד.
מחיר: 218 שקלים
רשת חנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגדה שהלכה לעולמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

David Bowie is

הבשורה המרה בדבר מותו של גדול האמנים והיוצרים דיוויד בואי השנה הכיתה רבים בתדהמה. בצד זה עלו מכירות היצירות של האמן בין אם זה פרטי אמנות שהוא החזיק, נכסיו או אפילו ספרים המתעדים את פעילותו ותרומתו לתרבות העכשווית. דוגמה לכם, היא הספר הנפלא והצבעוני David Bowie is העוקב אחר הקריירה המרתקת של האמן מראשיתה בלונדון, השפעתו העצומה על עולם המוסיקה, האמנות והאופנה. בספר 300 איורים צבעוניים הכוללים תצלומים אישיי, עטיפות אלבומים, תלבושות ועוד.
מחיר: 259 שקלים
רשת חנויות צומת ספרים, קניוני עזריאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חופשי על הבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

1001Beers you must try before you die

למקרה שבירה היא המשקה האהוב עליכם ואתם נוטים לברר מיד על הבירה המקומית בכל עיר שאליה אתם מגיעים - כדאי שתכירו את ספר הבירות הגדול "אלף ואחת בירות שאתם חייבים לנסות לפני המוות". הוא כולל סקירה מיוחדת של 1001 סוגי בירות שונות מהקלאסיות, האירופאיות ועד הבירות האקזוטיות. מדובר בבירות מסוג פרמיום מהמותגים המוכרים ועד המותגים העלומים שמעטים מכירים. כמו כן, בספר המלצות על בירה נכונה לאירוע המתאים, עם הסבר לפשרו של הטעם וטמפרטורה מומלצת לשימור.
מחיר: 149 שקלים
רשת חנויות צומת ספרים, קניוני עזריאלי

בושות, ספר של גורי אלפי, סטימצקי. סטימצקי, אתר רשמי
לקחת את גורי אלפי לכל מקום שאליו תגיעו/אתר רשמי, סטימצקי

בושות, גורי אלפי

הספר המשעשע של גורי אלפי מאפשר לכם לקחת איתכם את אחד האמנים המצחיקים בישראל, לכל מקום שאליו תגיעו. מדובר בספר ראשון של אלפי הכולל 140 עמודים ובוא, תמהיל מגוון של בדיחות, דיאלוגים, סיפורים, הגיגים שירים, תמונות מהאלבום המשפחתי ואיורים. ספר שהוא אתנחתא מרעננת המעלה חיוך.
מחיר: 86 שקלים
רשת חנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Living Modern

לרבים יש את יצר הסקרנות להציץ לבתים של אחרים. משהו בהצצה ובמבט פנימה לסביבת מגורים אחרת, נותן תחושה של כניסה לעולם שונה, אך מעבר לכך גם מעניק השראה ורעיונות, פותח את גבולות המחשבה באשר לבית שלנו. אז אם אתם נמנים עם אותם האנשים שסביבת מגורים מעניינת אותם ולא רק ברגעים של שיפוץ או מעבר דירה - כדי שתצטיידו בספר Living Modern. הוא מעניק רעיונות לעיצובים שונים של סביבת המגורים המבוססת על צבעים רגועים, קווים נקיים ואלגנטיים. יש בו 100 צילומי אדריכלות ועיצוב פנים חדים של בתים פרטיים מרחבי העולם (בין היתר, קליפורניה, ברזיל, אוסטרליה, סקנדינביה ואפילו מקומות אקזוטיים).
מחיר: 159 שקלים
רשת חנויות צומת ספרים, קניוני עזריאלי

ספרים מומלצים בחנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי. אתר רשמי,
250 תמונות צבעוניות של אתרים נבחרים ברחבי העולם/אתר רשמי

THROUGH THE LENS

מבעד לעדשה, בהוצאת נשיונאל ג'יוגרפיק הוא קובץ מרהיב הכולל 250 תמונות של טבע, ארכאולוגיה, תרבות, אדריכלות וסביבה, המלווים בכיתובים קצרים ואינפורמטיביים. הספר מחולק לפי אזורים גיאוגרפיים כאשר פרק מיוחד מוקדש לחלל. בין הצלמים המפורסמים שעבודותיהם מתועדות בצורה מרתקת בספר נמנים, ניק ניקולס, פרנס לנטינג ג'ודי קוב ומאסטרים נוספים מ-1800 ועד היום.
מחיר: 95 שקלים
רשת חנויות סטימצקי, קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully