וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ מהשף נועם כהן: כך תשמרו טוב יותר על טריות הדגים

20.12.2016 / 13:09

אספנו כמה טיפים נפלאים מהמומחים הקולינאריים המחזיקים את הבוטיקים הנחשקים ביותר ב"שרונה מרקט", המרכז הקולינארי של תל אביב

מערכת וואלה!

מכירים את החברים האלו שיודעים תמיד יותר טוב מכם בכל דבר? מכירים את המארחים הללו שאצלם הכול תמיד יותר טעים? יותר טרי ונראה פשוט נפלא?

לרגל השקת מקרר סמסונג החדש "טווין קולינג פלוס" הכולל שתי מערכות אוורור נפרדות המאפשרות שמירה של פי שניים על טריות המזון לאורך זמן, אספנו כמה טיפים נפלאים מהמומחים הקולינאריים המחזיקים את הבוטיקים הנחשקים ביותר ב"שרונה מרקט" המרכז הקולינארי של תל אביב.

שף נועם כהן מבר דגים "פיש שופ", מציין "דגים זו האהבה הכי גדולה בחיים שלי, אני חי ונושם דגים מדי יום, תרתי משמע, ומאד חשוב לי שתשמרו את הדגים שלכם טריים טריים במקרר".

כהן מנדב כמה טיפים לשמירה על טריות הדגים בקירור: "דגים שלמים? הם צריכים קור רציני. תנו להם טמפרטורה של 1-2 מעלות. במקרר של סמסונג עם טכנולוגיית טווין קולינג, אתם יכולים להפוך את המקפיא למקרר וכך יהיה לכם תא גם עם 1-2 מעלות וגם כל שאר המוצרים ישארו בקירור המומלץ של 4-5 מעלות.

דגים נאים? עד שיהיו סביצ'ה, תשמרו אותם ב 3-4 מעלות, כבר בישלתם את הדגים? חריימה? גפילטע פיש? תנו להם 4-6 מעלות, הם יגידו לכם תודה".

כהן מוסיף טיפ נוסף לדגים נאים וממליץ לעטוף אותם בבד שאינו ארוג (למי שיש בד דגים, זה מעולה). כששאלנו בדאגה לגבי הריח של הדגים, הסבירו לנו שבמקרר סמסונג טווין קולינג החדש – יש שתי מערכות איוורור נפרדות אחת לפריזר ואחת למקרר, כך שהריח לא יעבור ביניהם.

למידע ופרטים נוספים על המקרר המושלם "טווין קולינג פלוס" לחצו כאן

כתבה פרסומית
  • עוד באותו נושא:
  • מקרר
  • דגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully