וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי פאר מטורפים: כך הסתבך השחקן הרווחי בהיסטוריה

אורי סקופ

10.2.2017 / 17:02

ג'וני דפ, שחקן הקולנוע הרווחי ביותר בהיסטוריה, החליט לתבוע את חברת מנדל ניהול פיננסים, שהייתה אמונה על ניהול עסקיו ב-17 השנים האחרונות. בתגובה החליטה החברה לחשוף את אורח חייו הראוותני שככל הנראה הוביל לקריסתו

ג'וני דפ על השטיח האדום. GettyImages
ג'וני דפ/GettyImages

 ג'וני דפ, כוכב סידרת הסרטים "שודדי הקריביים", צ'רלי וממלכת השוקולד, המספריים של אדוארד ועוד רבים וטובים אחרים, החליט לתבוע את חברת מנדל ניהול פיננסים, שהייתה אמונה על ניהול עסקיו ב-17 השנים האחרונות, בסכום של 25 מיליון דולר.

החברה חשפה את אורח החיים ראוותני של דפ במסגרתו הוא מבזבז כ-2 מיליון דולר בחודש, מחזיק בכ-14 בתים בעולם ומוציא כ-30 אלף דולר לחודש על בקבוקי יין

בתביעה טוען דפ, שנחשב גם לשחקן המרוויח ביותר בהיסטוריה של הקולנוע, כי חברת מנדל לא שילמו את המסים שלו כראוי מטעמו, חילקו הלוואות לא מורשות מכספו ושילמו משכורות מופרזות בעבור שירותי אבטחה ועוזרים אישיים, מה שהוביל אותו להפסדים של עשרות מיליוני דולרים ולקשיים כלכליים.

החברה הבינה שמסירים את הכפפות והחליטה כתגובה לחשוף לכל העולם את אורח החיים ראוותני של דפ במסגרתו הוא מבזבז כ-2 מיליון דולר בממוצע בכל חודש. על פי החברה דפ מחזיק בכ-14 בתים שונים מסביב לעולם, הוא מוציא כ-30 אלף דולר לחודש על בקבוקי יין שהוא רוכש בכל מקום בעולם, יש לו אוסף עצום של כ-70 גיטרות והוא גם קניין אובססיבי של פריטי אספנות ממפורסמי הוליווד ביניהם מרילין מונרו, ומרלון ברנדו. דפ מחזיק ב-12 חללי אכסון לכל הפריטים הללו והוא מוציא כ-300 אלף דולר לחודש על 40 מאבטחים ועוזרים אישיים שסובבים אותו 24 שעות 7 ימים בשבוע.

פרט מעניין נוסף שחשפה חברת מנדל הוא, שלפני שלוש שנים דפ הוציא שלושה מיליון דולר על קבורתו של העיתונאי והסופר אנטר אס טומפסון שאיתו התיידד תוך כדי הסרט "פחד ותיעוב בלס וגאס". במסגרת ההוצאות על ההלוויה שהסתכמו כאמור בשלושה מיליון דולר דף רכש תותח שניבנה במיוחד לטובת פיזור האפר של הנפטר. דף מסרב לטוס בטיסות מסחריות וטס רק במטוסו הפרטי שהוצאות האחזקה שלו נאמדות בכ-200 אלף דולר בחודש.

חברת מנדל הצהירה לסיכום שהיא עשתה כל שביכולתה ב-17 השנים האחרונות על מנת להגן על דפ מעצמו בענייניו הפיננסיים אבל בסופו של דבר לא נותרה בה היכולת לשלוט בהוצאות המופרזות או לכפות על השחקן החלטות פיננסיות חכמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'וני דפ, בסרט של דיסני "אל תוך היער"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'וני דפ בסרט אליס מבעד למראה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'וני דפ על השטיח האדום. GettyImages
ג'וני דפ על השטיח האדוםן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully