וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות הכללית - הארגון היציג בקרב עובדי נמל אשדוד

18.9.2017 / 14:03

בפסק דין של בית הדין הארצי לעבודה נקבע כי הכרזת ההסתדרות הלאומית בינואר השנה על יציגות בקרב עובדי הנמל היא חסרת תוקף. ניסנוקרן: "קיימנו הבטחה לגבי ביטחון תעסוקתי"

נמל הדרום באשדוד. אפריל 2016. לירון מולדובן
נמל אשדוד/לירון מולדובן

בית הדין הארצי לעבודה קבע היום (שני) באופן סופי כי ההסתדרות הכללית היא ארגון היציג בקרב עובדי נמל אשדוד. בהודעת ההסתדרות נכתב כי "בפסק הדין שניתן היום בית הדין קבע כי הכרזת ההסתדרות הלאומית בחודש ינואר השנה, על יציגות בקרב עובדי הנמל, היא חסרת תוקף; והדגיש כי הצטרפות העובדים אליה הייתה מטעמים טקטיים ולא הצטרפות אותנטית ובתום לב".

את ההסתדרות הכללית ייצגו בהליך עו"ד ארנה לין ועורכי הדין איריס ורדי, אלעד מורג, מאיה צחור-אבירם וסיון רדיאן מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, בירך על החלטת בית הדין ואמר: "לאחר שקיימנו את הבטחתנו לעובדי הנמל בסוגיית הביטחון התעסוקתי, נמשיך לעמוד לצדם כדי להבטיח את עתידם באתגרים שנכונו לנו בעתיד".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, הוסיף: "אנחנו שמחים שבית הדין קיבל את עמדתנו ועשה צדק למאבק הארוך שההסתדרות עשתה למען עובדי נמל אשדוד. בהזדמנות זו אני קורא לכלל העובדים בנמל אשדוד לחזור לבית האמיתי שלכם - ההסתדרות הכללית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully