וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייבוי רכשה את חברת הסרטים של ג'נה ג'יימסון

סוכנויות הידיעות

23.6.2006 / 12:28

העסקה, ששווייה לא נמסר, צפויה לסייע לפלייבוי לגוון את עסקי הטלוויזיה שלה בארה"ב ולהרחיב את פעילותה בתחום האינטרנט

חברת המדיה פלייבוי (סימול PLA) הודיעה אתמול, כי רכשה את חברת קלאב ג'נה, ספקית שירותי המולטימדיה למבוגרים, שהקימה כוכבת הפורנו לשעבר ג'נה ג'יימסון. סכום העסקה לא נמסר.

הרכישה צפויה לסייע לפלייבוי לגוון את עסקי הטלוויזיה שלה בארה"ב ולהרחיב את פעילותה בתחום האינטרנט. כך אמרה יו"ר ומנכ"לית פלייבוי, כריסטי הפנר. במסגרת העסקה, תקבל לידיה פלייבוי את עסקי הפקת סרטי הפורנו של קלאב ג'נה, ספרייה ענפה של סרטי פורנו, שורת אתרי אינטרנט וחוזה הפצה קמעוני של סרטי פורנו ב-DVD. ג'יימסון, אשר אינה מצטלמת עוד לסרטי פורנו, נשואה למפיק הפורנו ג'יי גרדינה, המשמש כנשיא קלאב ג'נה.

פלייבוי הזהירה בחודש שעבר, כי רווחיה השנה יהיו נמוכים באופן ניכר מהתחזיות בשל חולשה בעסקי המגזין הנושא את שמה ועסקי הטלוויזיה בארה"ב. אזהרת הרווח באה לאחר שהחברה רשמה ברבעון הראשון רווח של 800 אלף דולר או 2 סנט למניה לעומת הפסד של 13.1 מיליון דולר או 39 סנט למניה בשנה הקודמת.

הפנר אמרה בהודעה בחודש שעבר, כי החברה צופה הפסד ניכר ברבעון השני לעומת ממוצע תחזיות האנליסטים לרווח של 16 סנט למניה, וכי לא תעמוד בתחזית הרווח השנתית שלה ל-70-67 סנט למניה. היא לא מסרה הערכה מפורטת חדשה לרווח השנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully