וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "אמשיך לתמוך בפעילות אינטל בעיר"

ראש עיריית ירושלים אמר כי חברת אינטל פועלת בעיר כבר 24 שנים והוא ימשיך לדאוג שהפעילות במתכונת הנוכחית תימשך למרות הפגנות החרדים. "יש לפעול להרגעת הרוחות ולהחזרת השקט לירושלים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: לירז ליבנה)

על רקע הפגנות החרדים מול משרדי אינטל בירושלים בשבת אמר היום (ראשון) ראש עיריית ירושלים ניר ברקת כי ימשיך לתמוך בפעילותה של חברת אינטל בעיר. "אני חסיד של הסטטוס קוו והדו-קיום בבירה. אינטל עובדת 24 שנים בירושלים במתכונת הנוכחית ואין שינוי במצב זה", אמר ברקת.

ברקת התייחס לנסיונות הפשרה אליהם ניסו הצדדים להגיע לפני כניסת השבת. "אני מברך על ההידברות בין הצדדים, מגנה את מעשי האלימות שלא תשיג דבר, ומקווה שהצדדים יגיעו להבנות. אני קורא לכל מנהיגי הציבור בירושלים ובמדינה לפעול להרגעת הרוחות ולהחזרת השקט לירושלים". גם שר התמ"ת בנימין בן אליעזר גינה את התפרעות החרדים במהלך ההפגנות בירושלים ברשת ב דווח כי לדבריו ,"למעשה אין הגדרה אחרת מלבד ונדליזם".

אתמול הפגינו כ-2,000 חרדים מול משרדי החברה בירושלים במחאה על חילול השבת מצד החברה אשר מפעילה את מתקניה גם בשבתות. בשלב מסוים, החלו המפגינים לתקוף עיתונאים שסיקרו את האירוע, ויידו אבנים על צלמים שניסו לצלם. במהלך ההפגנה הגיע למקום סגן ראש העיר יצחק פינדרוס (יהדות התורה), והוא גורש מהמקום על ידי המפגינים, שטענו כי אינו עושה דבר למנוע חילול שבת.

מחברת אינטל נמסר כי "חברת אינטל העולמית עוקבת אחרי מה שקורה בירושלים. אם יהיו מהומות, או אם יהיה עיכוב מתמשך בקו הייצור בירושלים - החברה תיאלץ לסגור אותו". "ייתכן גם שנחליט בסופו של דבר לעזוב את ישראל", הוסיפה מנכ"לית אינטל ישראל, מקסין פסברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully