וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעילה חיובית בבורסה; מניית סקיילקס טסה כ-56%

הלל קורן

22.7.2014 / 19:05

דיווחים פלסטינים: מגעים מתקדמים במצרים להפסקת אש שעשויים להבשיל כבר היום; בישראל מכחישים ■ "צוק איתן" גובה מחיר מאל על וקשרי תעופה: פרסמו אזהרת הכנסות על רקע ביטולי טיסות

המסחר בבורסה בת"א נחתם היום (ג') בעליות קלות ברקע המשך מבצע "צוק איתן" שמנהל צה"ל ברצועת עזה. באירופה מתנהל המסחר במגמה חיובית, וכך גם בוול סטריט. מחזור המסחר הסתכם בכ-1.03 מיליארד שקל.

בורסה. גלובס
בורסה/גלובס

לאחר 14 ימים של לחימה במסגרת מבצע "צוק איתן", אמש דיווחו מקורות פלסטינים על מגעים מתקדמים במצרים להפסקת אש שעשויים להבשיל כבר היום. על פי הדיווח, ההסכם כולל הפסקת האש הומניטרית ארוכה בחסות מזכ"ל האו"ם באן קי מון שיגיע לישראל היום. על פי ההסכם, שני הצדדים יפסיקו את הלחימה ויסכימו על הסרת המצור על עזה. עם זאת, לא ייקבע בהסכם מתי ייפתחו המעברים לעזה, כלומר מתי יוסר המצור. חלק זה בהסכם ייקבע בהמשך. בישראל מכחישים את הדיווחים הזרים.

בינתיים, ממשיכה הרצועה לגבות מחיר דמים מצה"ל: הבוקר הותר לפרסום כי במהלך הלילה נהרגו עוד 2 חיילי צה"ל. בכך עלה מספר החללים מאז הכניסה הקרקעית ביום ה' ל-27 לוחמים.

אל על (54.5 3.71%-) פרסמה אתמול אזהרת הכנסות לרבעון השלישי, במסגרתה היא צופה כי ביטולי הטיסות עקב מבצע "צוק איתן" יגרעו מהכנסות הרבעון השלישי עד כ-50 מיליון דולר.

גם קשרי תעופה (655 0.94%+) פרסמה היום אזהרת הכנסות כתוצאה מגל ביטולי נסיעות לטורקיה על רקע ההתבטאויות האנטישמיות של ראש ממשלת טורקיה ארדואן.

נאמני הסדר החוב באי.די.בי (35.7 1.71% +), אייל גבאי וחגי אולמן, יחד עם משרד עורכי הדין של אופיר נאור ורנן גרשט, ממשיכים לקדם את נושא התביעות הנגזרות נגד נושאי משרה לשעבר, לצורך השבת דיבידנדים לקופת החברה. עו"ד רנן גרשט ציין כי "אנחנו צופים כי בתום ההליך המשפטי יושבו לקופת החברה מאות רבות של מיליוני שקלים, וזאת מעבר ל-55 מיליון שקל שכבר הושבו".

מניית סקיילקס (219.4 55.60%+) המשיכה לרכז עניין ועולה היום בחדות, זאת על רקע הזרמת ההון של יעקב לוקסמבורג.

  • עוד באותו נושא:
  • בורסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully