וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט: סימביוניקס נמכרת ב-120 מיליון דולר

גלי וינרב

31.7.2014 / 11:52

Simbionix, שעוסקת בפתרונות ממוקדי תוכנה לחדרי ניתוח ולהדרכה והנחיה בתחום הניתוחים בחודרנות מיזערית (MIS), נמכרת לחברת 3D Systems

חברת סימביוניקס (Simbionix), שפיתחה מערכות להכשרת רופאים לביצוע ניתוחים וטיפולים מורכבים באמצעות מערכות סימולציה תלת ממדיות, הודיעה היום (ה') על מכירתה לחברת ההדפסה התלת ממדית 3DS, תמורת 120 מיליון דולר.

חברת 3DS, הנסחרת ב-NYSE, מבצעת הדפסות תלת ממדיות לתחום הרפואי, ולכן החברות רואות את הכנולוגיות שלהן כסינרגיות.

סימביוניקס מפתחת מכשירים שמאפשרים לרופאים לבצע "ניתוחי דמה" תוך שהם עוברים חוויה הדומה ככל האפשר לניתוח האמיתי. כך, הרופאים מתאמינים בניתוחים חדשניים עוד לפני שהם מגיעים לבצעם בחולים אמיתיים. לחברה עשרות סוגי מכשירים למגוון ניתוחים.

היא מעסיקה עשרות עובדים ורושמת מכירות של עשרות מיליוני דולרים. ככל הנראה מדובר בחברה רווחית, שכן 3DS מצהירה כי כבר עם סגירת העסקה, תתרום סימביוניקס באופן חיובי לתזרים המזומנים ולרווחיות שלה.

סימביוניקס הוקמה ב-1997 והגיוס הגדול האחרון שלה היה ב-2008, מאז מתממנת החברה בעיקר על בסיס הכנסותיה, כשרוב פעילותה היא בארה"ב ומרכז הפיתוח נמצא בארץ.

בין המשקיעים העיקריים שלה היו early stage partners, כור, etrinsic, רד ביומד והיא קיבלה תמיכה מקר BIRD והמדען הראשי.

את החברה מנהל גארי זמלר האמריקני, אך המייסדים הישראלים עדיין פעילים בה, בראשם רן ברונשטיין מנהל התפעול והנשיא של החברה, ובועז טל ססמנכ"ל הכספים.
גם את 3d Systems, חברה אמריקנית החביבה על המשקיעים בישראל (סימול: DDD) מנהל ישראלי לשעבר בשם אבי רייכנטל.

  • עוד באותו נושא:
  • אקזיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully