וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורסה ננעלה במגמה מעורבת; טאואר עלתה 4.2%

הלל קורן

19.8.2014 / 18:26

מניות הבנקים המשיכו לאבד גובה. מחזור המסחר הסתכם בכ-1.08 מיליארד שקל. עליות בוול סטריט. כלכלן: השווי הכלכלי של מניות דלק אנרגיה גבוה ביותר מ-70% ממחירן בבורסה

הבורסה בתל אביב ננעלה היום (ג') במגמה מעורבת, בין היתר לאור עליות השערים שחתמו אמש את המסחר בוול סטריט והמשך במגמה החיובית שם היום ומנגד ירי רקטות לעבר באר שבע לקראת סיום המסחר למרות הפסקת האש מול החמאס. המסחר בבורסות אירופה מתנהל במגמה חיובית. מחזור המסחר הסתכם בכ-1.08 מיליארד שקל.

גרף גלובס. גלובס
גרף גלובס/גלובס

עיני המשקיעים מופנות לעבר ועידת הבנקאים השנתית שתיפתח מחרתיים בג'קסון הול, וויאומינג. אור הזרקורים יופנה כמובן ליו"ר הפד ג'נט ילן ולנשיא הבנק המרכזי האירופי מריו דראגי. הנושא המרכזי של הוועידה אומנם יעסוק בשינויים בשוק העבודה אך המשקיעים ינסו לחפש רמזים באשר לעתיד המדיניות המוניטארית שיינקטו הבנקים המרכזיים בעולם, בייחוד לאור העובדה שכלכלת אירופה בקיפאון לאור נסיגה של הכלכלה הגרמנית, והמשקיעים בשוק חוששים מ"יום הדין" שבו הפד יחליט להעלות את הריביות.

שלוש רקטות נפלו בצהריים (ג') בשטחים פתוחים באזור שבין באר שבע לנתיבות. לא היתה אזעקה קודם לכן אך הדי פיצוצים נשמעו. לא דווח על נפגעים או על נזק. בתגובה חידש צה"ל את התקיפות ברצועת עזה.

דוחות טובים לדניה סיבוס

מניות הבנקים, בין היתר פועלים ולאומי (1,337.00 0.67%-), המשיכו לעמוד במוקד לאחר שבלטו אתמול לשלילה.

דניה סיבוס (2,265 0.22%-) דיווחה היום כי הרווח הנקי המיוחס לבעלים הסתכם ברבעון השני בכ-18.1 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-11.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלים הסתכם במחצית הראשונה של 2014 בכ-32 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-3.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

בהמשך לפרסום שלשום ב"גלובס", נוברטיס תשקיע בגמידה סל 35 מיליון דולר תמורת 15% ממניות החברה ואופציה לרכישת השליטה ביצרנית טיפול בסרטן הדם באמצעות תאי גזע. בעלי המניות הקיימים בגמידה סל הם אלביט מדיקל (7.1 2.40%+) וכלל ביוטכנולוגיה (823.5 0.77%+).

טאואר (3,625.00 4.23%+) קיבלה אמש המלצה חדשה מבית ההשקעות standpoint research. האנליסטים ממליצים על קנייה עם מחיר יעד של 18 דולר, פרמיה של עשרות אחוזים על שווי השוק של החברה.

השווי הכלכלי של מניות דלק אנרגיה (236,300 1.59%+) גבוה ביותר מ-70% ממחירן בבורסה, כך עולה מהערכת שווי שהכין הכלכלן דוד בועז. בועז, לשעבר הממונה על התקציבים באוצר, הכין את הדוח בהזמנת משקיעים פרטיים, בעלי מניות מיעוט בדלק אנרגיה, על רקע ניסיונותיה החוזרים והנשנים של קבוצת דלק לרכוש את מניות הציבור בחברה ולמחוק אותה מהמסחר. [לסיפור המלא]

מבטח שמיר ( 11,200 0.63%+) עדכנה היום כי השלמת עסקת מכירת השליטה בתנובה לחברת ברייטפוד הסינית נדחתה ב-45 יום, עד ליום ה-5 באוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • בורסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully