וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת השקעות חדשה בסטארט-אפים ב-120 מ' ד'

רועי גולדנברג

20.8.2014 / 8:15

את החברה של מתי כוכבי, ששמה Moonscape Ventures, תנהל תמי מן, יוצאת הקרנות פיטנגו ואוורגרין. השקעה ראשונה בהיקף של 3.1 מ' ד' נרשמה בסטארט-אפ Social Studios

איש העסקים מתי כוכבי, מבעלי חברת הטכנולוגיה לוג'יק וחברת AGT, מקים חברת השקעות חדשה בשם Moonscape Ventures שמתוכננת להשקיע 120 מיליון דולר בסטארט-אפים ישראלים.

החברה תשקיע בסטארט-אפים בתחום האינטרנט של הדברים, ערים חכמות, ביג דאטה וניו מדיה ותצטרף לחברות אחרות שבבעלות כוכבי, בהן חברת AGT, הפועלת בתחום האינטרנט של הדברים, וחברת לוג'יק, המספקת חיישנים אלקטרוניים בתחום הביטחוני.

את החברה תנהל תמי מן, יוצאת הקרנות פיטנגו ו-Evergreen, לצידה של יונית סירקין, לשעבר סגנית ראש המטה לפיתוח כלכלי במשרד ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג, שם פיתחה תכניות לעידוד היזמות והקימה את קרן האנג'לים של העירייה.

כוכבי התייחס להקמת חברת ההשקעות ואמר כי "המיזמים בהן תשקיע החברה החדשה ייהנו מניסיון רב שנים, רשת קשרים בינלאומית ענפה ושיתופי פעולה עם חברות גלובליות הנמנות על הקבוצה. ניסיון זה יסייע למיזמים בתחילת דרכם להפוך חזון למציאות ויאפשר לנו לייצר עוד טכנולוגיות פורצות דרך".

עוד ציין כוכבי כי ההשקעות בסבבים הראשונים ינועו בין חצי מיליון דולר לחמישה מיליון דולר. מן הוסיפה כי "Moonscape Ventures תסייע לחברות בהן היא תשקיע לבנות צוות מוביל, שייהנה מגישה לניסיון בינלאומי רב שנים ולטובי המומחים בכל תחום ותחום, ומיכולת להגיע במהירות אל קהל היעד. החברה נבנית על בסיס מסורת ארוכת שנים של חדשנות והצלחה, ואנחנו שמחים וגאים להציע את המסורת הזו ואת המשאבים העומדים לרשותנו לחברות בראשית דרכן".

החברה כבר דיווחה על השקעה ראשונה בסטארט-אפ Social Studios בהיקף של 3.1 מיליון דולר. הסטארט-אפ, שעוסק בתחום הטלוויזיה החברתית באינטרנט, הושק לפני כשנה וחצי ורצה לספק תוכנית טלוויזיה חברתית שמבוססת על תכנים מותאמים אישית שמגיעים מהפיד בפייסבוק ובטוויטר. מקימות החברה הן ענת עמיבר ויעלי אבנרי, כשהדוגמנית ואשת התקשורת נועה תשבי גויסה לעמדת הפרזנטורים. בינתיים עמיבר עזבה את תפקיד המנכ"לית ובמקומה מונה מושי דלגו, שנמנה על אחד ממייסדי החברה.

הגיוס הנוכחי מצטרף לגיוס קודם של 700 אלף דולר שגייסה החברה ממספר משקיעים, בהם פרופ' יחיעם ימיני, ממייסדי קומברס, וליאור דלגו ושי דלג'ו, מייסדי חברת Videosurf שנמכרה ב-100 מיליון דולר למיקרוסופט ב-2011. כוכבי מתכנן לקחת את הטכנולוגיה שפיתחה Social Studios ולהטמיע אותה באתר החדשות שבבעלותו, Vocativ.

מושי דלגו, מנכ"ל Social Studios, אמר כי "אנו נרגשים מסבב הגיוס האחרון ומאמינים שההשקעה והסיוע הצמוד של Moonscape Ventures יאפשרו לנו לקחת את חווית צריכת התוכן צעד נוסף אל עבר הטלוויזיה של המחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully