וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור בצים ובזן: צמצום בהפסדי החברה לישראל

קובי ישעיהו

27.8.2014 / 9:54

ההפסד של צים ברבעון השני הסתכם בכ-69 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-97 מ' ד' בתקופה המקבילה אשתקד

החברה לישראל פרסמה הבוקר (ג') את דוחותיה לרבעון השני של 2014. בשורה התחתונה דיווחה ח"ל על הפסד בסך כ-20 מיליון דולר ברבעון לעומת הפסד של כ-89 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. צמצום ההפסד נובע משיפורים במגזרי הפעילות של צים ובזן.

מחזור המכירות ברבעון השני הסתכם בכ-2.793 מיליארד דולר לעומת כ-2.982 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד של צים ברבעון השני הסתכם בכ-69 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-97 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ובנטרול הוצאות פרישה מוקדמת, בתקופה אשתקד, ההפסד עומד על כ-73 מליון דולר.

מחזור המכירות של איי.סי.פאואר ברבעון השני הסתכם בכ-337 מיליון דולר לעומת כ- 176 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בשורת הרווח הנקי רשמה איי.סי.פאואר ברבעון רווח נקי של כ-12 מיליון דולר לעומת כ-11 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

לגבי קורוס, מיזם הרכב הסיני של החברה לישראל, מציינים בח"ל כי עד סוף הרבעון מכרה קורוס כ-2540 רכבים מהדגם הראשון אותו השיקה, הקורוס 3 סדאן. לקראת סוף יוני החלה השקתו המסחרית של הדגם השני של החברה הקורוס 3 האצ'בק והוא כעת זמין למכירה. במהלך החודשים האחרונים נמשכת פריסת רשת סוכנויות המכירה של קורוס כאשר נכון להיום קיימות לקורוס למעלה מ-40 נקודות מכירה פעילות ברחבי סין. נקודות מכירה רבות נוספות נמצאות בתהליך פיתוח ובנייה.

קורוס סיימה את הרבעון השני בהפסד נקי של כ-78 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-40 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מחזור המכירות בחודשים ינואר –יוני 2014 הסתכם לכ- 54 מיליון דולר.

בזן סיימה את הרבעון השני של תקופת הדוח ברווח של כ-4 מליון דולר, לעומת הפסד של כ-38 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully