וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני ייעץ לדיסקונט בנושא היחסים עם העובדים

עירית אבישר

2.10.2014 / 8:21

בבנק הודיעו באחרונה על תוכנית התייעלות הכוללת פרישה של אלף עובדים, ובשנה הבאה אמור לגבש הסכם שכר חדש

עופר עייני מודיע על פרישתו מההסתדרות, נובמבר 2013. דרור עינב
עופר עיני/דרור עינב

מנכ"לית בנק דיסקונט, לילך אשר טופילסקי, מצרפת שחקן חיזוק להתמודדות עם ועד העובדים בבנק. עופר עיני, לשעבר יו"ר ההסתדרות נשכר על ידי הבנק בכדי לייעץ בנושא יחסי העבודה המתוחים בבנק.

לפני מספר שבועות הודיעו בדיסקונט על תוכנית אסטרטגית, שעיקרה היא התייעלות. במסגרת התוכנית אמורים לפרוש מהבנק כאלף עובדים בחמש השנים הקרובות (מרביתם פרישה טבעית), כאשר עדיין לא ברור כמה עובדים חדשים יגויסו במקום אלו הפורשים.

ועד העובדים בראשות מני גרינשטיין פרסם לעובדים חוזר בה הביע את אי שביעות רצונו מהתכנית ומיעדיה.

אתגר נוסף בהמשך הוא הסכם שכר שיצטרכו הצדדים לגבש בשנה הבאה. בבנק שכרו את חברת הייעוץ מקינזי בבניית התוכנית, אך ככל הנראה הבינו שבכדי להגיע להסכמות עם הועד ולצמצם את החיכוכים מולו עדיף להיעזר בגורם המכיר היטב את התחום, והמגיע מהצד של ועדי העובדים, ובחרו בעיני, שנחשב ליו"ר דומיננטי בהסתדרות.

דיסקונט הוא הבנק עם יחס היעילות החלש ביותר במערכת הבנקאית. ועד העובדים בו נחשב למאד דומיננטי, ולאורך השנים ידעו בבנק לא מעט סכסוכי עבודה, שנגמרו ברוב המקרים בכך שהוועד קיבל את מרבית דרישותיו.

מדיסקונט נמסר: "הבנק שכר את שירותיו של עופר עיני, יו"ר ההסתדרות לשעבר, על מנת לייעץ לבנק בכל הקשור ליחסי העבודה. עופר עיני מביא מניסיונו רב השנים כמנהיג עובדים וכאיש ציבור והבנק משוכנע שתהיה לו תרומה רבה לקידום מערכת יחסי העבודה בדיסקונט".

  • עוד באותו נושא:
  • עופר עיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully