וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני: "קיבלתי את ברכת ועד העובדים בדיסקונט"

עדי בן ישראל

2.10.2014 / 13:56

יו"ר ההסתדרות לשעבר מגיב לג'וב החדש שלו: יועץ להנהלת בנק דיסקונט בנושא העובדים. "מקווה שאצליח לשפר את מערכת יחסי העבודה בבנק"

עופר עיני במשרדי ההסתדרות, דצמבר 2012. יותם רונן
עיני מגלה כי קיבל הצעות נוספות כיועץ בענייני יחסי עבודה/יותם רונן

יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני מגיב לתפקיד החדש שלו בבנק דיסקונט כיועץ להנהלת בענייני העובדים, ואומר שקיבל את ברכת ועד העובדים לפני שהחליט לקבל את ההצעה.

עופר עיני ייעץ לדיסקונט בנושא היחסים עם העובדים

"פנו אלי מהנהלת בנק דיסקונט שפניהם ברוח טובה על מנת לשפר את מערכת יחסי העבודה בבנק, בשקיפות ושיתוף פעולה עם ועד העובדים", אומר עיני בשיחה עם "גלובס". "קיבלתי את ברכת ועד העובדים והשבתי בחיוב. אני מקווה שאצליח לשפר את מערכת יחסי העבודה בבנק לטובת כל הצדדים".

עיני מגלה כי קיבל הצעות נוספות כיועץ בענייני יחסי עבודה - הן מוועדי עובדים והן מהנהלות של חברות במשק: "פנו אלי גם משני צדי המתרס, גם מוועדי עובדים וגם מהנהלות. כרגע דיסקונט זה המקום היחיד שהשבתי בחיוב כי אני רואה בזה אתגר".

- איזה שכר הציעו לך בדיסקונט?

"עזוב, לא אכנס לזה...".

לפני מספר שבועות הודיעו בדיסקונט על תוכנית אסטרטגית על מנת להתייעל, במסגרתה צפויים לפרוש כאלף עובדים בחמש השנים הקרובות, כאשר עדיין לא ברור כמה עובדים חדשים יגויסו במקום אלו הפורשים.

ח"כ מיקי רוזנטל תקף את עיני וכינה אותו "נהנתן": "עופר עיני הוא איש לא אתי. פיו ולבו אינם שווים ולכן הציבור מסתייג ממנו. הציבור מצפה מנבחריו לומר את עמדתם באופן ברור, להיאבק על הדעות הללו ולנהוג בהתאם לאמונתם. עיני היה מנהיג פועלים בבוקר - ונהנתן בלילות. עד אתמול ייצג עיני עובדים - וממחר פועל עיני נגדם".

  • עוד באותו נושא:
  • עופר עיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully