וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכר רמי לוי יישאר בעלות של 120 אלף שקל לחודש

אביב לוי

2.10.2014 / 15:20

יהיה זכאי גם לבונוס שנתי התלוי ברווחים, בסכום מקסימלי של 4 מיליון שקל. אשתו עדינה לוי, המשמשת כסמנכ"לית, תרוויח כ-81 אלף שקל ברוטו החודש

רמי ועדינה לוי. תמר מצפי, גלובס
רמי ועדינה לוי/גלובס, תמר מצפי

רשת קמעונאות המזון רמי לוי ( 18,360 +0.77% ) זימנה אסיפת בעלי מניות לחודש הבא, שתתבקש לאשר את חידוש תנאי כהונתו של בעל השליטה בה, רמי לוי, ושל אשתו עדינה.

תנאי העסקתם של בני הזוג לוי צפויים להישאר ללא שינוי, ובמסגרתם יהיה זכאי לוי לשכר בעלות חודשית של 120 אלף שקל עבור תפקידו כמנכ"ל הרשת.

לוי הודיע לחברה בחודש מארס האחרון כי הוא מוותר על 25 אלף שקל משכרו הבסיסי החודשי. כעת עדכן לוי כי הוא ממשיך לוותר באופן חד-צדדי על סכום זה לתקופת ההסכם החדשה, כך שעלות העסקתו החודשית צפויה לעמוד בפועל על כ-98 אלף שקל וצפויה להגיע לסכום שנתי של 1.14 מיליון שקל.

בנוסף, לוי יהיה זכאי לבונוס שנתי התלוי ברווחי החברה, בסכום מקסימלי של 4 מיליון שקל. את שירותיו יספק לוי לחברה באמצעות חברת ניהול.

בסיכום 2013 עלות העסקתו של לוי הגיעה ל-4.3 מיליון שקל - 1.4 מיליון שקל עלות שכר, והיתרה (2.9 מיליון שקל) כבונוס.

בעלי המניות יתבקשו גם לאשר את תנאי העסקתה של עדינה לוי בתפקידה כסמנכ"לית והגזברית הראשית של החברה, הצפויה ליהנות משכר ברוטו של כ-81 אלף שקל ובעלות שנתית מוערכת של 1.3 מיליון שקל. עלות העסקתה ב-2013 הגיעה ל-1.24 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully