וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה באמת כדאי לעשות עם דמי החנוכה?

21.12.2016 / 12:49

אחד החגים הארוכים והעמוסים בלוח השנה הישראלי מגיע, וההורים נדרכים. פסטיגלים, חופשות, מסעדות ומה לא? כל הדרכים להעביר את החג בלי לבזבז יותר מדי כסף

ילדים משחקים בצעצועים. ShutterStock
צעצועים שווים עולים לא מעט כסף? תחשבו שוב/ShutterStock

חג החנוכה המתקרב מאיר את פניו לילדים אבל בכל מה שקשור להורים, העניינים פחות מדליקים. ימי החופש טומנים בחובם לא מעט רגעי שעמום, ניתוק מהמסגרות החינוכיות וכמובן, גידול ניכר במערך ההוצאות הכלכליות. אז מה עושים? מחפשים את המבצעים הכי שווים. הרי בבית אי אפשר להישאר ואת הכסף צריך לשמור גם לדברים אחרים.

השאלה שנשאלת היא כעת, איפה? ומי? כלומר: איפה תוכלו למצוא את המבצעים הכי שווים ומי ידאג שקבלת ההחלטות שלכם תישאר שפויה? בדקנו.

צעצועים ומתנות

אין דבר שילדים אוהבים יותר מלבזבז את דמי החנוכה שלהם על מתנות שוות. הבעיה היא שצעצועים שווים עולים לא מעט כסף וחוקי מרפי כבר לימדו אותנו שהמבצעים הזולים נמצאים בעיר אחרת. אבל הפעם נראה שזה באמת הולך להשתלם: רשת הפנינג מציעה בחנוכה מבחר רחב מאד של משחקי קופסא, משחקי יצירה ופאזלים במחיר שלושה במאה שקלים.

מדובר במוצרים שמחירם בחנות נע בין 130-165 שקלים ליחידה. כמו כן, יימכרו מוצרי לגו בהנחה של ארבעים אחוז או במבצע של 1+1 ומותרים ממותגים של דמויות כמו סמי הכבאי, דיסני, ברבי ונסיכות יימכרו ללא מע"מ. במילים אחרות: כדאי למהר.

הפנינג - מבצעים.
משחקי קופסא, משחקי יצירה ופאזלים במחיר שלושה במאה שקלים

הופעות והצגות

לא רק פסטיגל. חג החנוכה הוא האורים והתומים של לוח ההצגות בישראל. המבחר אמנם גבוה וגם המחיר לא תמיד זול, אבל בימינו איש כמעט לא משלם מחיר מלא עבור כרטיס כניסה. איך עושים את זה? מאוד פשוט. קונים דרך איגודי עובדים, קבוצות רכישה, כרטיסי אשראי ועוד. כך למשל חברי מועדון שופרסל יוכלו ליהנות מכרטיס כניסה למופע פסטיגל ב- 69 שקלים בלבד, במקום 172 שקלים, לרוכשים ב-50 שקלים ממוצרי המותג הפרטי.

מלון אילת מלונות באילת. ShutterStock
מלונות באילת. חופשה אביבית בתחילת החורף/ShutterStock

חופש מהחופש

מי שלא רוצה לעמוד בתורים הארוכים בקניונים ובקופות הכרטיסים, תמיד מוזמן לארוז תיק ולצאת לחופשה באחד מאתרי התיירות בארץ או בחו"ל. למרות שמרבית ההורים עדיין עובדים במהלך החג, חופשה של יומיים בצפון עוד לא הרגה אף אחד ובעיקר שהמחירים ידידותיים. חברת איסתא למשל, מציעה מבחר חבילות נופש ללינות במלונות בישראל החל מ-299 שקלים ללילה לאדם. מדובר במגוון מלונות בכל רחבי הארץ שכדאי לנצל בכל מזג האוויר.

לא רק סופגניות

חג החנוכה מעלה על נס מאכלים עתירי שמן וטיגון, אבל לא רק. שלל מסעדות ודוכני אוכל מפליאים בתפריטים ייעודיים ומעניקים הטבות על ארוחות, שבימים רגילים, מצריכים לפתוח את הכסף. כך למשל, מציעה מסעדת "דיקסי" תפריט זוגי שכולל מנה ראשונה לבחירה, שתי מנות עיקריות, קינוח ושתי כוסות יין הבית במחיר של 230 שקלים. מתחם האוכל שרונה מרקט ייתן אף הוא כבוד לשמן הזית הישראלי ויארח את השף אסף שטרן שייתן כמה דוגמאות לבישול נכון עם השמן.

וואלה! NEWS בשיתוף רשת הפנינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully