וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי השיק את הבושם בהשקעה מטורפת?

רונית מטיאס

8.2.2017 / 10:03

למה מצפים טל ורמי שביט, הגוב החדש של אלינור קופלר באסתי לאודר, החגיגה של משפחת בילט, אהרון ברק מפרגן לאוריאל לין

התפוח הנוצץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון דובר, אורן רווח אלינור קופלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר, השיק בחנות סברובסקי בקניון אביב, את הבושם החדש של המעצבת דונה קארן, שיצרה מהדורת דה-לוקס לאו-דה-פרפן ל-Be Delicious בצורת התפוח האייקוני. כיפת הבקבוק עוטרה ב-1,800 אבני קריסטל סברובסקי. שיבוץ הבקבוקים נעשה בעבודת-יד שנמשכה 12 שעות לבקבוק. כמחווה להשקה בישראל, גויסו למשימה 8 מעצבי אופנה ותכשיטים ישראלים, שעיצבו בקבוק בפרשנות האישית שלהם. הבקבוקים מוצגים בתערוכה בקניון רמת-אביב עד ה-. 28.2 .

דני לוזון יוסי לוי. רונית מטיאס,
דני לוזון יוסי לוי/רונית מטיאס

בנוצצים: דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם, יוסי לוי, מבעלי גראנד קפה טורקיז שדאג לחלק הגסטרונומי; אלינור קופלר, מנהלת מוצר בחטיבת הבשמים; שרון דובר, מנהלת השיווק חטיבת הבישום באסתי לאודר; שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה וחטיבת הבישום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליטל קלמנסון. שרון גוטליב,
ליטל קלמנסון/שרון גוטליב

הקאמבק

יעל, ניצה ואורי בילט. רונית מטיאס,
יעל, ניצה ואורי בילט/רונית מטיאס

לניצה בילט, מנכ"לית ומבעלי לילית קוסמטיקה; בנה אורי בילט, סמנכ"ל הסחר; ובתה יעל בילט-צין, מנהלת השיווק, הייתה השבוע סיבה להתרגשות. הם השיקו בבית האירועים 1947 את הקאם-בק בישראל של מותג האיפור המקצועי מהמובילים באירופה MAX FACTOR. אפילו ראיין טולמיי, המאפר הבינלאומי של המותג הגיע מאיטליה וגילה כי יוסי כהן, המדריך הראשי בישראל דומה לו שתי טיפות מייק-אפ. טולמיי העביר סדנת איפור, והציג את מראות האיפור שהובילו את התצוגה של ויקטוריה סיקרטס. ניצה בילט סיפרה על הרחבת ההסכם עם חברת קוטי מהגדולות בעולם, במסגרתו קבוצת לילית קוסמטיקה ממשיכה במדיניות להביא לצרכן הישראלי את המותגים המובילים בעולם. מותג מקס-פקטור שנולד ב-1914 בלוס אנג'לס, מושק בישראל בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, ויימכר בכ-30 סניפי רשתות הפארם ונקודות מכירה פרטיות, כשבהמשך יורחב לכ-70 סניפים.

גלית גוטמן וראיין טולמי. שוקה כהן,
גלית גוטמן וראיין טולמי/שוקה כהן

המהפכה

אוריאל ויהודית לין. אביב חופי,
אוריאל ויהודית לין/אביב חופי

אוריאל לין , נשיא איגוד לשכות המסחר, השיק במלון הילטון ת"א את ספרו "לידתה של מהפכה" העוסק בהליך יצירת זכויות היסוד של האדם בישראל, ששינו את אופייה הדמוקרטי של ישראל ואת יחסי הגומלין בין רשויות המדינה. הרעיה יהודית לין הפיקה את האירוע שכלל קוקטייל, ברכות וארוחת ערב כולל סיר קציצות טוניסאיות שבושלו במיוחד לאירוע. פרופ' אהרן ברק, לשעבר נשיא בית המשפט העליון אמר כי הספר הוא נכס צאן ברזל ולין הצליח היכן שרבים לא הצליחו לפניו. "זה מעשה ניסים, אוריאל יכנס לספר הזיכרון של מדינת ישראל והוא אחד מהאבות המייסדים של המהפכה החוקתית בישראל".

דרורית ורטהיימר וישראלה שטיר. אביב חופי,
דרורית ורטהיימר וישראלה שטיר/אביב חופי
יצחק ועדה סוארי. אביב חופי,
יצחק ועדה סוארי/אביב חופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמי וטובה סגול/מערכת וואלה!, צילום מסך
גילה לפידות, שרי וסולי סקאל. איציק בירן,
גילה לפידות, שרי וסולי סקאל/איציק בירן

מקושרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יורם מוטעי ואלי גונן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכירי ענף התיירות הישראלי ונציגי חברות בינלאומיות נענו להזמנתו של יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, והתייצבו ב"שבע", לערב הגאלה השנתי ופתיחת עונת התיירות. בתכנית אוכל בהשראת היעדים החמים והלוהטים ל-2017, הודעה על פתיחת טיסות ישירות לבילבאו שבחבל הבאסקים, ולזלצבורג שבחבל טירול. והופעה של "דקלה".

יעקב כהן, טל ורמי שביט. רונית מטיאס,
יעקב כהן, טל ורמי שביט/רונית מטיאס

במקושרים: אחישי גל, מנכ"ל איסתא; עדי דומב, מנהל תחום תיירות גוגל ישראל; רמי שביט, מבעלי המשביר לצרכן, ורעייתו טל, הנמצאת בחודש השישי להריונה על אף שהדבר לא ניכר עליה, השביטים מצפים לבן.

הילה פרידמן ואילון זרמון. רונית מטיאס, מערכת וואלה! NEWS
הילה פרידמן ואילון זרמון/מערכת וואלה! NEWS, רונית מטיאס

יוצאים מהכלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דני זיגרייך ומאיר אדוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף מאיר אדוני נחת מניו-יורק ומיהר לפרגן לאחים שלמה ודני זיגרייך, מבעלי מילניום מרקטינג-יבואנית ARCOSTEEL, שערכו קוקטייל לפתיחת תערוכת החידושים של החברה לקראת פסח. באירוע הושקה "ארקוסטיל אקספרס"-החנות המוסדית של החברה. אדוני המקיים שיתוף פעולה עם מיניום מרקטינג, סיפר כי הוא על הקו לניו-יורק לקראת פתיחת מסעדת נור. אדוני בחן את כלי המטבח החדשים מסדרת הכלים שלו עליהם עמל בשנה האחרונה עם צוות ארקוסטיל ביניהם כפפה למטבח הביתי להגנה בזמן חיתוך, גרור וקילוף. אדוני הדגים לאורחים ביניהם טום אביב, זוכה 'מאסטר-שף', שהגיע חבוש ביד שמאל אחרי פציעה מסכין שף.

המרתון

רון חולדאי קריין קו. גיא יחיאלי,
רון חולדאי קריין קו/גיא יחיאלי

השיר תל-אביב תל-אביב פילח את השקט ששרר בזמן הצגת נתונים על מרתון סמסונג תל-אביב במסעדת קלארו במתחם שרונה, המקור התגלה כצלצול הטלפון הנייד של ראש עירית תל-אביב רון חולדאי שהתנצל. בכל זאת המרתון חוזר השנה ללב העיר תל-אביב במתכונת גדולה וחגיגית מתמיד עם עשרות תוספות וחידושים. המרתון יתקיים ביוזמת עיריית תל-אביב-יפו בחסות ראשית של סמסונג, ובהפקת חברת 'כפיים'. חולדאי, הציג לראווה ובגאווה את חולצת המרתון, ועמד בפיתוי של האוכל שהכין השף רן שמואלי והסתפק בירקות טריים בלבד.

מסע שורשים

קלרוי סולן גלי לב דורית וידבסקי סיוון קמין וטלי לב. רונית מטיאס,
קלרוי סולן גלי לב דורית וידבסקי סיוון קמין וטלי בלוך/רונית מטיאס

אווה לנגוריה, כוכבת הקמפיין של לוריאל פריז לא הגיעה ל"אנגלו ונינה" ביפו להשקת ספריי חדש לכיסוי שורשי שיער שהיא מפרסמת, המוזמנים התנחמו בפוסטרים של הכוכבת, מיצג של חמשת גוני הספריי, ודורית וידבסקי, מנהלת התקשורת של לוריאל פריז שנידבה את שערה להדגמה כיצד צובעים את שורשי השיער ב-3 שניות. וידבסקי אמרה כי לכל אישה יש את המאסט-האב שלה בתיק, וגילתה כי אצלה זה ספריי לכיסוי שורשים כי זה האריך את הביקור אצל מעצב השיער שלה ב-10 ימים, סיון קמין, מנהלת קטגוריית מוצרי השיער בלוריאל פריז וטלי ברוך, מנהלת השיווק אישרו.

העיקר הבריאות

הודי ורטהיימר טל שגיא קרן אן גיימן מויש וייסמן עמי ורטהיימר. שוקה כהן,
הודי ורטהיימר טל שגיא קרן אן גיימן מויש וייסמן עמי ורטהיימר/שוקה כהן

יצרנית המזון הישראלית מיה, השיקה במסעדת בלו-סקיי של השף מאיר אדוני, את "בריאות מן הטבע" - סדרת קטניות וזרעים (זרעי ציה,4 סוגי קינואה, דוחן, פשתן ועוד) שנועדה להנגיש את מוצרי הבריאות שעד עתה ניתן היה להשיג רק בבתי טבע. אדוני הכין תפריט מיוחד שכלל מנות עם מוצרי הבריאות, התזונאית הקלינית ומאמנת הכושר קרן אן-גיימן הסבירה על היתרונות הבריאותיים של המוצרים ונתנה וטיפים לבישול.

בבריאים: עמי ורטהיים, הודי ורטהיים, מויש וייסמן, הבעלים והשותפים; טל שגיא, סמנכ"ל המכירות; סמדר מונק, מנהלת המותג; ננה שרייר, בעלת הגרוזינית הטבעונית.
ביג בביגה

ביג בביגה

גלעד אלמוג, גל מקל, יאיר מלכה וניר אדרי. אלעד גוטמן,
גלעד אלמוג, גל מקל, יאיר מלכה וניר אדרי/אלעד גוטמן

יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, בעלי רשת קפה ביגה, ארחו אמש בסניף ביגה בשרונה תל-אביב, את שחקני מכבי FOXתל-אביב בכדורסל, להשקת התפריט החדש של הרשת. האירוע כלל סשן צילומים, ארוחת ערב שכללה בערך את כל התפריט, מיצי פירות שנסחטו במקום, וקינוחים. מלכה אמר כי השנה החליטו להעניק חסות משנית למכבי FOX תל-אביב, קבוצה ראויה להערכה והערצה על עבודתה הקשה על-אף המהמורות בדרך. "הם שואפים גבוה ולא מוותרים, מכבי FOX תל-אביב היא הקבוצה של המדינה וחשוב לשמור על התרוממות רוח כיון שבעבודה קשה מגיעים להישגים משמעותיים". במשחק שיערך בסוף החודש מול מכבי חיפה במסגרת ליגת העל תארח גרג כ-120 ילדים מבתי-ספר בחיפה שיגיעו לבקר בהיכל המכבים באולם מנורה מבטחים בתל-אביב. אוהד ארנרייך מנכ"ל גרג-ביגה אמר כי הערב נסגר מעגל, לפני שנה נערכה הפגישה הראשונה עם הנהלת מכבי תל-אביב בסניף ביגה בשרונה בה הוחלט להעניק חסות לקבוצה.

טבעי להם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן מרגלית, נעמי וחיים הורוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסעדת ניטאן תאי בבעלות נעמי וחיים הורוביץ פינקו בני הזוג את מעצב השיער האישי שלהם אילן מרגלית שמפנק אותם כל השנה, והזמינו אותו לארוחת ערב מסורתית. מרגלית שהצליח לצאת מוקדם מהמספרה סיכם את הארוחה כחלום.

הבינלאומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניבר מדר , מישל תמיר, לורן וויזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוגמנית הבינלאומית לורן וויזר, שהגיעה לישראל להרצות ב-TED על סיפור חייה הכולל מחלה קשה וחיים ללא רגל, התייצבה לצילומי קמפיין ספורט אקטיב של רנואר לצידה של הפרזנטורית ניבר מדר. ברזומה של וויזר קמפיינים בינלאומיים כולל קנת' קול. מישל תמיר, סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר, קפץ לבקר.

בקטנה

+ג'יימס סטנפורד, סמנכ"ל בכיר בתאגיד יוניליוור הבינלאומי, הגיע לישראל לרגל פתיחת עונת הגלידות וציין כי ישראל היא המדינה היחידה בעולם בה ביקר פעמיים בתוך חצי שנה, בזכות העשייה המקומית בתחום הגלידות. באירוע הוצגו החידושים של שטראוס לשנה הקרובה, וחגגו שיאים חדשים. במלקקים: ישי מנדיל, סמנכ"ל שיווק; עדי רגב, סמנכ"ל מכירות; לורה קרן, מנהלת שיווק גלידת שטראוס; חנוך לופו, מנהל מכירות ארצי.

+יפה גולן, שהשקיעה כ-5 מיליון שקל, בפיתוח ובייצור מדיק שוז-נעלים לחולי סוכרת ומחלות כלידם היקפיים, חתמה על עסקה בינלאומית ראשונה ליצוא כ-25,000 נעלי מדיק-שוז ל HEALTH Therapeutics-חברת מוצרי בריאות בהודו. גולן מנהלת בימים אלה מו"מ עם חברות בקוריאה למכירת כ-15,000 זוגות נעליים בטווח של 3 שנים. הנעלים קבלו את אישור משרד הבריאות וארגון CE האירופאי וארגון FDA האמריקני.

+המכללה האקדמית לישראל חתמה על הסכם מלגות עם חינוך לפסגות במסגרתו יוענקו 15 מלגות בסכום 6,500 שקל כל אחת לסטודנטים התורמים 130 שעות בקהילה.

+בתיאטרון הבימה הרימו כוסית להשקת פסטיבל "פרימיניירה". אודליה פרידמן, מנכ"לית התיאטרון הכריזה על השקת "ספידייט"–פרויקט בשיתוף ארקפה, במהלכו שחקני התיאטרון ישבו עם הקהל לדייט בן 5 דקות על כוס קפה. במשיקים: אמנון דיק, חבר דירקטוריון הבימה; משה קפטן, המנהל האמנותי; ירון אלוני מבעלי ארקפה, רן סיסו מנכ"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully