וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: למה שרי אריסון חיבקה כלבלב ?

רונית מטיאס

12.2.2017 / 12:59

דוד מימון אמנותי, סמי סגול מקבל פרחים, משפחת כוזהינוף חוגגת טו בשבט, בת שבע בובליל חוגגת יום הולדת

פועלים לאיידס

אסתי גינזבורג, הילה רהב, עדי קייזמן. רונית מטיאס,
אסתי גינזבורג, הילה רהב, עדי קייזמן/רונית מטיאס

עודד ערן, יו"ר מועצת המנהלים של בנק הפועלים ואריק פינטו המנכ"ל ארחו בבניין הנהלת הבנק את תערוכת "אמנות ישראלית 2017". ביום הראשון גויסו 1,239,400 שקל, מרבית הסכום תרומה לוועד למלחמה באיידס בישראל, 25% מהמכירה לאמנים.

גיא ומיכל ברעם. סיון פרג,
גיא ומיכל ברעם/סיון פרג

באמנותיים: שרי אריסון, מבעלי קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים; דוד מימון, מנכ"ל אל-על; דליה ומשה ממרוד מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן גרופ; אליטל וג'ייסון אריסון, יו"ר הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון; מיכל ויצחק בוז'י הרצוג, יו"ר האופוזיציה; שירה וישי דוידי, יו"ר קרן פימי; מיכל וגיא ברעם, מבעלי פרסום ברעם; אמיר אייל, יו"ר בית ההשקעות אינפיניטי; אייל וולדמן מייסד ומנכ"ל מלאנוקס וזוגתו ז'אן בן אהרון; ישראלה שטיר, מבעלי קבוצת שטיר; עו"ד ראובן וניצה בילט, מנכ"לית ובעלת השליטה בלילית קוסמטיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דוד מימון. סיון פרג,
דוד מימון/סיון פרג
יובל לבנת עודד ערן שרי אריסון ואריק פינטו. סיון פרג,
יובל לבנת עודד ערן שרי אריסון ואריק פינטו/סיון פרג
ישי ושירה דוידי. סיון פרג',
ישי ושירה דוידי/סיון פרג'
שרן השכל ושרי אריסון. רונית מטיאס,
שרן השכל ושרי אריסון/רונית מטיאס

נשות הנשיאים

איל ולדמן אמנון דיק וז'אן בן אהרון. איציק בירן,
איל ולדמן אמנון דיק וז'אן בן אהרון/איציק בירן

אמנון דיק, יו"ר אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב וסיגל אדר, המנכ"לית, אירחו את חברי המועדון עסקי-אקדמי, לטרום בכורה של הסרט "ג'קי", בכיכובה של נטלי פורטמן. פרופ' קלפטר, נשיא האוניברסיטה הודה לדפנה מיתר-נחמד שגייסה לאוניברסיטה מיליארד דולר ל-10 השנים הקרובות, והעניק לסמי סגול, מהתורמים החשובים לאוניברסיטה, זר פרחים ליום הולדתו ה-75. דיק ניהל שיח עם פרופסור יוסי שיין, ראש בית-הספר למדעי המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה, על נשות הנשיאים, תפקידן ומעמדן במהלך ההיסטוריה, ועל חותמה של בטי פורד, שבזכות התמודדותה האישית, יצאו לאור ולשיח בארצות-הברית נושא האלכוהוליזם וסרטן השד.

סיגל אדר פרופ יוסי שיין. איציק בירן,
סיגל אדר פרופ יוסי שיין/איציק בירן
יוסף קלפטר טובה וסמי סגול. איציק בירן,
יוסף קלפטר טובה וסמי סגול/איציק בירן

טו בשבט בבראשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקי, נורית, מוטי ואורן כוזהינוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

נורית כוזהינוף, בניה מוטי, יקי ואורן, וכלותיה רינת, תמר ומירב, חגגו אמש מסיבת טו-בשבט באוהל מעוצב שבנבנה במתחם המכירות של פרויקט היוקרה "בראשית בבלי". המוזמנים נהנו ממוזיקה עם DJ נטלי דדון, ארוחת ערב של טל חובש מ"פלפל פרודקשן" בהשראת החג, שולחן עם כל סוגי הפירות היבשים, בר משקאות, הופעה של קרן פלס, ומסיבת ריקודים.

בני מורן, אירמה אורנשטיין, מוטי ורינת כוזהינוף. רונית מטיאס,
בני מורן, אירמה אורנשטיין, מוטי ורינת כוזהינוף/רונית מטיאס
נועם בורשטיין מירב דהן. רונית מטיאס,
נועם בורשטיין מירב דהן/רונית מטיאס

בת חמישים

משה, בן, בת שבע, עדן, תום ואדם בובליל. עופר חן,
משה, בן, בת שבע, עדן, תום ואדם בובליל/עופר חן

בת שבע בובליל, אשתו של משה בובליל, מבעלי קלאב-הוטל, חגגה 50 במסיבת חברות באווירה יוונית ב"ארקה" בנמל תל-אביב. בתום ארוחת הערב, הילדים עלו לבמה והפתיעו את אימם עם ברכה מרגשת וסרטון שהופק במיוחד לחגיגה. עינת שרוף סחפה את כולם בריקודים ושלומי סרנגה הופיע לקינוח.

בת שבע בובליל ועינת שרוף. רונית מטיאס,
בת שבע בובליל ועינת שרוף/רונית מטיאס
דורית וידבסקי בת שבע בובליל, אורית מור סיניבר. רונית מטיאס,
דורית וידבסקי בת שבע בובליל, אורית מור סיניבר/רונית מטיאס
איילה מולדבסקי, דליה מנטבר. רונית מטיאס,
איילה מולדבסקי, דליה מנטבר/רונית מטיאס

גוונים ונשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עופרה רייף שמלצר ואיילה מולדבסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאות נשים נענו להזמנתו של המפיק מוטי רייף שערך בסינמה סיטי גלילות פרמיירה לסרט השני בטרילוגיה "חמישים גוונים של אופל" בשיתוף גלובוס מקס. הנשים נהנו מסושי של קיוטו, דנקן דונאטס, וקוקטיילים. הגברים שניסו להסתנן, הסתפקו בהקרנה באולם נפרד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אירית פרלמן ומוטי רייף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אתי רוטר ואורית אפרתי. רונית מטיאס,
אתי רוטר ואורית אפרתי/רונית מטיאס
מוטי ריייף וקארון גילרמן. איציק בירן,
מוטי ריייף וקארון גילרמן/איציק בירן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאת וספיר מוליוב, ורד רוזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיקר הבריאות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רון פורת, גילי לוסטיג, אדי הנרייך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדי הנרייך, סגן נשיא בכיר בהרבלייף העולמית, הגיע לישראל, כאורח הכנס השנתי של הרבלייף במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. בכנס נחשפו תוצאות 2016, והמוצרים החדשים שיושקו ב-2017 ותוכניות לשנה הבאה. רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל הודה על העבודה היומיומית שהביאה לגידולים משמעותיים וצמיחה עקבית, ואדי הנרייך, סגן נשיא בכיר בהרבלייף העולמי אמר כי ישראל נחשבת לאחת המדינות הצומחות והבולטות, ובהשקות האחרונות של סדרת מוצרי תזונת ספורט 24 וסדרת טיפוח העור skin , ישראל נחשבת כאחת המדינות המובילות באירופה. הנרייך ופורת קבעו להיפגש בכנס השנתי של הרבלייף העולמית בצפון קרוליינה.

ביקור גסטרונומי

אילן עזרא ועדי כהן. רונית מטיאס,
אילן עזרא ועדי כהן/רונית מטיאס

עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם, קפץ לבקר את האחים שלמה ודני זיגרייך, מבעלי מילניום מרקטינג-יבואנית ARCOSTEEL בישראל. אילן עזרא, סמנכ"ל השיווק, ערך לו סיור בחנות המוסדית החדשה "ארקוסטיל אקספרס", הציג בפני את החידושים האחרונים וביחד דלגו בין תחנות אוכל רחוב שהוצבו בחללי התצוגה. כהן, בשלן חובב, סיפר כי הוא על הקו לאשדוד, שם עובר סניף טיב-טעם מתיחת פנים הכוללת שיפוץ, שדרוג וחידוש בהשקעה של כ–3 מיליון ¤, השיפוץ כולל שיפור החוויה הקולינרית במחלקות, שדרוג הנראות וציוד חדשני ועדכני בהתאם לקונספט העיצובי של סניפי הדגל של הרשת.

נלחמים באלימות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בועז דקל ואיגנסיו מסטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפגישה בין איגנסיו מסטרה, מנכ"ל קבוצת הכדורגל ברצלונה ובועז דקל, מנכ"ל ובעלים PMI-מו"ל אלבומי "סופרגול", סוכם כי סופרגול תירתם להעברת מסרים בנושא מניעת אלימות וגזענות בקרב ילדים ובני-נוער בספורט בכלל וכדורגל בפרט, דקל ציין כי היות וברצלונה היא קבוצה נערצת בקרב ילדים ובני-נוער בישראל הוא צופה שהמסרים והקמפיין העולמי של ברצלונה יזכו להצלחה בישראל.

השדולה

יעל זיתוני, יונה אליאן, ציפי שוחט. רונית מטיאס,
יעל זיתוני, יונה אליאן, ציפי שוחט/רונית מטיאס

יונה אליאן, יו"ר אגודת ידידות שדולת הנשים; אלה אלקלעי, יו"ר השדולה; ומיכל גרא רגליות, המנכ"לית, ארחו בביתה של אשת העסקים רייצ'ל ויצמן אירוע שיזמה בת-שבע שטראוכלר, ובמרכזו הרצאה של הדס שטייף וארוחת בוקר שהכינה ויצמן, שפית בנשמתה. יצוין כי נייל סטודיו-רשת בתי הספר ללימוד מקצועות היופי, הפועלת 25 שנה למימוש חזון העצמת נשים לעצמאות כלכלית, נרתמת למאבק שמובילה שדולת הנשים לצמצום פערי השכר בין נשים וגברים, ומשיקה ערכת מניקור שהכנסותיה לקידום המאבק. ב-8.3, יום האישה הבינלאומי, תימכר הערכה במחיר מסובסד של 32 שקלים–סמל לפער בשכר בין גברים ונשים, העומד ב-2017 על 32%. המארז עוצב במיוחד למאבק ומעביר את המסר למאבק עם סלוגן וגלויה המסבירים את מטרות המאבק ומהותו.

סיגל כספי ואילנית שטראוכלר. רונית מטיאס,
סיגל כספי ואילנית שטראוכלר/רונית מטיאס
רייצל ויצמן וסמדר נימרודי. רונית מטיאס,
רייצל ויצמן וסמדר נימרודי/רונית מטיאס
רייצל ויצמן, חנה פרי-זן ובת שבע שראוכלר. רונית מטיאס,
רייצל ויצמן, חנה פרי-זן ובת שבע שראוכלר/רונית מטיאס

שערה עולמית

שרון מנחם, מרטין שרייר, אושיק שריג, ג'וליה הילר. רונית מטיאס,
שרון מנחם, מרטין שרייר, אושיק שריג, ג'וליה הילר/רונית מטיאס

אושיק שריג, מנכ"ל ובעלים חברת שריג, ושרון מנחם, מהלת השיווק, השיקו במסעדת קוואטרו בתל-אביב, סדרת מוצרים של מותג הטיפוח לשיער רמינגטון. מרטין שרייר, סמנכ"ל המכירות מזרח התיכון ואפריקה, וג'וליה הילר, מנהלת השיווק והפיתוח העסקי של החברה, הגיעו ממטה החברה בגרמניה, הילר העבירה פרזנטציה אודות סדרת Remington Proluxe, החדשה לעיצוב השיער שעולה בימים אלה על המדפים בישראל, ויערה בנבנישתי, הפרזנטורית המלווה את קמפיין מראות השיער של רמינגטון לקיץ 2017 קפצה לבקר. בתום המפגש התפנו כולם לארוחת של השף משה אביב.

אמוניה בהילטון

רוני קומר, גלית כהן, מיקי הרן וסער ברכה. דרור יצחק,
רוני קומר, גלית כהן, מיקי הרן וסער ברכה/דרור יצחק

במלון הילטון תל-אביב, נערך כנס סביבה 2050 ביוזמת משרד תדמור יובל לוי, החברה לשירותי איכות הסביבה, קבוצת ורידיס, קבוצת תהל, קק"ל ובני מורן הפקות. השר אלקין התייחס לבעיית מיכל האמוניה במפרץ חיפה ואמר כי החודשים קרובים יהיו סוערים סביב הנושא והמשרד הולך לקרב לא פשוט שעשוי להגיע לבית המשפט. במאזינים: נחמה רונן יו"ר אל"ה; ישראל דנציגר, מנכ"ל המשרד להגנ"ס; אריאל קפון, מנכ"ל קבוצת ורידיס; גלית כהן, סמנכ"לית בכירה במשרד להגנ"ס; סער ברכה, מנכ"ל קבוצת תהל; ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל החברה לשירותי איכות הסביבה; רוני קומר מנכ"ל תהל סביבה; אלכס חפץ מנכ"ל קק"ל; אשר גרינבאום מנכ"ל כיל.

בקטנה

+ גיא אליצור, מנכ"ל חברת סטוקטון הישראלית הפועלת בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם, הזמין את עובדיו לצאת לנטיעות ותרומה לסביבה בדרום הכרמל, העובדים סייעו בשיקום היער השרוף ונטעו עצים חדשים. עובדי החברה הרגישו בבית, שכן עיקר עיסוקה של סטוקטון היא פיתוח חומרי הדברה ביולוגיים ידידותיים לסביבה המגדילים את תנובת השדה ומפחיתים משמעותית את הרעלנים בפירות ובירקות.

+איל וולדמן, נשיא ומייסד מלאנוקס טכנולוגיות, הרצה במועדון 'הסליק' בנהלל, בפני חברי קהילת הסטרטאפים והיזמים BerrTech-קהילה הפועלת בעמק יזרעאל והצפון, במטרה לייצר שיתופי פעולה ולסייע ליזמים בדרכם להקמת סטארט-אפ שלהם. הרצאתו Starting right up'' סיפקה לקהל תובנות והסברים כיצד להפוך רעיון מופשט לחברה עם היקף מכירות של מאות מיליוני דולרים.

+איש העסקים והיזם הישראלי ג'ון סמרוי–ממציא הפטנט העולמי MIFOLD'=מושב נייד מתקפל לילדים לרכב שגודלו קטן פי 10 מהבוסטרים המשווקים בשוק, .זכה לאחרונה בפרס היוקרתי של NASA לעיצוב מוצר צרכני. סמרוי הוזמן להרצות במרכז ''קוקון'' בהונג-קונג בפני בעלי ויזמי חברות סטארט-אפ על איך לגייס כסף מקרנות לתמיכה בחברות סטארט-אפ חדשות. סמרוי גייס לאחרונה 1.5 מיליון דולר מקרן ההשקעות ''Sweet Capital'' שבבעלות בעלי ''קנדי קראש''.

+חברת Innoviz מפתחת חיישני ומערכות עיבוד תמונה המאפשרים נהיגה אוטונומית של רכבים בתנאים קשים, זכתה בכנס iNNOVEX2017 ב-2017 iNNOVEX Disrupt–התחרות היוקרתית לבחירת חברת הסטארט-אפ החדשנית של ישראל שנערכה בשיתוף גוגל. מתוך 100 חברות שהגישו מועמדות נבחרו 8 חברות שעלו לגמר והציגו את הטכנולוגיה שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully