וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל אלמוג תמונה לאחראית על חטיבת מחזיקי העניין בבנק הפועלים

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

22.2.2017 / 16:12

דירקטוריון הבנק אישר את המינוי. בחמש השנים האחרונות כיהנה אלמוג כמנכ"לית ה- IFRS - ארגון התקינה החשבונאית הבינלאומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעל אלמוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

דירקטוריון בנק הפועלים אישר את הצטרפותה של יעל אלמוג להנהלת בנק הפועלים בתפקיד משנה למנכ"ל, הממונה על חטיבת מחזיקי העניין. אלמוג תחליף את אפרת יעבץ שפורשת מהבנק לאחר 29 שנים.

חטיבת מחזיקי העניין הוקמה בבנק הפועלים לפני כשנה במסגרת שינוי ארגוני רחב ומתוך תפיסה אסטרטגית לשינוי הקשר של הבנק עם הסביבה העסקית בה הוא פועל. מטרתה היא לחזק את הקשר עם כלל הגורמים שבאים במגע עם הבנק או מושפעים מפעילותו. לגורמים השונים - לקוחות, עובדים, בעלי מניות, ספקים, שותפים עסקיים, ארגוני החברה האזרחית, והרגולטורים השונים המפקחים על פעילות הבנק – יש צרכים ומערכת ציפיות מהבנק; החטיבה אמונה על ניתוח הצרכים וניהול הקשר עם הקבוצות השונות של מחזיקי העניין תוך יצירת ערך משותף ובר קיימא בין הבנק למחזיקי העניין שלו ועל ידי כך להשפיע לטובה על הסביבה העסקית והקהילה בה הוא פועל. החטיבה מונה כיום כמה מחלקות ובהן שירות לקוחות, המרכז להדרכת לקוחות, פניות הציבור, פועלים בקהילה ופועלים בהתנדבות, מרכז ערך משותף, קמפוס הפועלים (המכללה לבנקאות של הבנק), ורשתות חברתיות.

בחמש השנים האחרונות כיהנה אלמוג כמנכ"לית ה- IFRS - ארגון התקינה החשבונאית הבינלאומית. הארגון, שמקום מושבו בלונדון, פועל לקידום, אימוץ ויישום התקנים הבינלאומיים לדיווח חשבונאי, ומטרתו לפתח תקנים חשבונאיים להגברת השקיפות, האחריות והיעילות של השווקים הפיננסיים העולמיים.

במסגרת תפקידה הובילה אלמוג את האסטרטגיה הגלובלית של הארגון. במהלך כהונתה חל גידול במספר המדינות שאימצו את תקני הדיווח הכספי הבינלאומי ה- IFRS (125 מדינות אימצו IFRS באופן מחייב ועוד 9 מתירות את השימוש בו). כמו כן הארגון שיפר את ניהול הקשר השוטף עם המדינות החברות בארגון ויתר מחזיקי העניין כמו האיחוד האירופי, הבנק העולמי, קרן המטבע, בנקים מרכזיים וקהילת המשקיעים בשווקים הפיננסים העולמיים. בנוסף, הובילה אלמוג תהליכי התייעלות בארגון במסגרת תכנון וניהול התקציב הרב שנתי של הארגון ופעלה להגדלה וגיוון מקורות המימון שלו כוללת מפעילות תוכן.

אלמוג היא עורכת דין בהכשרתה, ובעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בהצטיינות מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. היא התמחתה במחלקת הבגצ"ים בפרקליטות המדינה ושימשה כמרצה בדיני ניירות ערך באוניברסיטת חיפה. לאחר תקופת ההתמחות, שימשה כתובעת במחלקת ניירות ערך בפרקליטות מיסוי וכלכלה בתל אביב, ייצגה את המדינה בתיקים פליליים - חלקם מורכבים ותקדימיים - בתחומי שוק ההון. מאוחר יותר הצטרפה אלמוג לרשות לניירות ערך שם שימשה כיועצת בכירה ליו"ר הרשות וכמנהלת המחלקה הבינלאומית של הרשות.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "אני שמח על הצטרפותה של יעל להנהלת הבנק. היא מביאה עימה לשולחן ההנהלה ניסיון בינלאומי, היכרות עם מערכות רגולציה בארץ ובעולם, הבנה רחבה בתחומי משפט וציות ויכולת ניהולית מרשימה בסביבת עבודה מורכבת ומאתגרת. הקמנו את חטיבת מחזיקי העניין על מנת לשנות את הדרך בה אנו עושים עסקים, לנהל דיאלוג טוב יותר עם מחזיקי העניין שלנו, ולייצר ערך משותף עמם. אני בטוח שיעל תתרום מנסיונה לפיתוח החטיבה ותוביל אותה להישגים בתחום. בנק הפועלים ימשיך להוביל את המערכת ביצירת בנקאות בת קיימא המשפיעה לטובה על החברה והקהילה בה הוא הוא עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully