וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענו וגלו: עד כמה אתם בטוחים שאתם מבוטחים?

14.3.2017 / 13:49

איך תגיבו אם תיפצעו בגלל התנגשות עם אופניים חשמליים? מי יממן ניתוח אם תצטרכו לעשותו בארה"ב? כולנו אומרים "העיקר הבריאות", השאלה היא כיצד אנחנו דואגים לכך שברגע האמת נקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר במחיר הזול ביותר. השאלון שיבהיר עד כמה אתם מכוסים

האמרה "נשימות עמוקות לבדן, יש בכוחן להפוך אדם חלש לחזק ואדם חולה לבריא", אולי נכונה בכמה מקרים, אבל בטח שאי אפשר להסתמך רק על נשימות עמוקות כשמדובר בבריאות שלנו. עם השנים אנחנו מתבגרים, מזדקנים, נחלשים, ובמשך כל הזמן הזה מרחפות מעלינו סכנות שונות כגון תאונות דרכים או מחלות קשות. אין זה מקרה שהאמרה "העיקר הבריאות" שגורה בפינו. אכן, מספיק כאב ראש קל או מכה יבשה ברגל כדי לגרום לנו להתנהל אחרת ביומיום, קל וחומר כשמדובר בפגיעות קשות יותר.

אז "העיקר הבריאות", אבל האם היא באמת העיקר מבחינתנו? נכון, כולנו מבוטחים ברמה מסוימת כחלק מחוק ביטוח בריאות ממלכתי, ולחלקנו הגדול יש ביטוחים משלימים מקופות החולים, אבל לרובנו לא תמיד יש מושג לגבי מה אנחנו מבוטחים. לפי סקר שערך מכון המחקר Sapio, עבור אתר wobi, כ-40 אחוז מהאוכלוסייה כלל לא מעיינים בדו"ח הפירוט השנתי של פוליסת ביטוח הבריאות הפרטי. אז איך אתם דואגים לבריאות שלכם מעבר לשמירה על תזונה מאוזנת, אורח חיים ספורטיבי והקפדה על שינה טובה? האם אתם דואגים להיות מכוסים במקרה של מחלה קשה? האם יש לכם ביטוח שיאפשר לכם לממן תרופה שאינה בסל התרופות? ענו וגלו עד כמה אתם בטוחים שאתם מבוטחים.

עוד בנושא:

מדריך: מהי רפורמת ביטוחי הבריאות ואיך זה קשור אליכם
מה זה שב"ן? תרגמנו לכם את ביטוח הבריאות לעברית
חמישה שינויים קטנים שישפרו לכם את מצב הרוח והשקט הנפשי
לשמור על הבריאות בשלושה צעדים פשוטים
"פוליסה ישנה פחות טובה": כל מה שחשוב לדעת על ביטוחי הבריאות. ריאיון

וואלה! NEWS בשיתוף wobi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully