וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל תצליח לחדור עם המותג הפרטי לתחום המשקאות?

17.5.2017 / 15:56

חן הרצוג מ-BDO מספיר במהדורת וואלה! NEWS כי חלק מיוקר המחייה בישראל נובע מחולשתו של המותג הפרטי - המאפשר להתחרות במותגים החזקים ולהוריד מחירים. שופרסל הצליחה בתחום המזון, האם ההצלחה תתורגם גם למשקאות?

מערכת וואלה!

חן הרצוג הכלכלן הראשי של חברת הייעוץ BDO מדווח למהדורת וואלה! NEWS על יום מסחר שלילי בבורסה התל אביבית. השערים ירדו במהלך המסחר בשיעור של כחצי אחוז. הירידות האלה מגיעות על רקע ירידות בשווקי העולם וצמיחה איטית מהצפוי של התוצר.

לדברי הרצוג, גורם נוסף לירידות בשווקים הוא הדאגה שיש למשקיעים בעולם מפעולות נדיא ארצות הברית דונלד טראמפ. אבל פעולות מעין אלה משפיעות בדרך כלל על המסחר בשווקים לטווח קצר בלבד.

הרצוג התייחס גם לדיווח לפיו תנסה רשת שופרסל להיכנס לשוק המשקאות המוגזים בבאמצעות המותג הפרטי שלה ולהתחרות בקוקה קולה. לדבריו בעיית יוקר המחייה בישראל נובעת ממספר גורמים – כמו מיסוי גבוה כמע"מ וכמכסים שונים. בעייה נוספת, לדבריו, היא נתח שוק קטן יחסית הנמצא בידי המותג הפרטי – המאפשר לרשתות להתחרות במותגים הגדולים והיקרים. שופרסל אמנם הגדילה את המותג הפרטי שלה בתחום המזון אך לא בטוח שתצליח לשחזר את ההצלחה בתחום המשקאות המוגזים. "מותג קוקה קולה יהיה קשה לשבירה וזה אתגר מאוד מאוד קשה. אבל אולי זה נעשה גם כדי לשפר את עמדת המיקוח מול החברה המרכזית למשקאות", אמר הרצוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully