וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ReWalk הישראלית גייסה 36 מיליון - המנייה זינקה

שירות גלובס

12.9.2014 / 21:30

החברה שמפתחת שלד חיצוני לגוף מכרה בוול סטריט 3 מיליון מניות במחיר של 12 דולר למניה. היעד הראשוני היה לגייס כ-58 מיליון ד' לפי שווי של 250-300 מיליון דולר "אחרי הכסף"

ReWalk - עמית גופר, ג'ף דייקן ולארי ג'סינסקי. צילום: איל יצהר, גלובס
ReWalk - עמית גופר, ג'ף דייקן ולארי ג'סינסקי/גלובס, צילום: איל יצהר

אחת ההנפקות הישראליות המדוברות יותר של השנה יצאה לדרך: חברת ReWalk (שנקראה עד לאחרונה Argo אבל שינתה את שמה לשם מוצר הדגל שלה), גייסה בוול סטריט כ-36 מיליון דולר לאחר שהצליחה למכור 3 מיליון מניות לפי מחיר של 12 דולר למניה ולפי שווי של כ-136 מיליון דולר. החברה עשויה לקבל עוד כ-5.5 מיליון דולר מאחר ולחתמים, ביניהם ברקליס קפיטל וג'פריז, ניתנה אופציה לרכוש 450 אלף מניות נוספות.

היעד הראשוני של ריוולק היה לגייס כ-58 מיליון דולר לפי שווי של 250-300 מיליון דולר "אחרי הכסף". כלומר למכור כ-4 מיליון מניות לפי מחיר של כ-13-14 דולר למניה.

החברה מפתחת מוצר שמהווה מעין שלד חיצוני לגוף, המאפשר למשותקי גפיים ללכת כשהם זקופים במקום להתנייד באמצעות כיסא גלגלים. המוצר, שנקרא על שם החברה - ReWalk, פותח על ידי ד"ר עמית גופר, יזם החברה וממייסדי חברת Odin, שנמכרה למדטרוניק תמורת 9 מיליון דולר ב-2006.

עוד לפני שהקים את אודין, ב-1997, עבר גופר תאונה שאחריה נותר משותק. המחשבה כיצד לצאת מכיסא הגלגלים, היא שהובילה אותו להקמה של ארגו. היום גופר מחזיק ב-3.7% ממניות ReWalk, ולאחר ההנפקה הוא קיבל מניות נוספות כך שחלקו בחברה יעמוד על 6% (אם מחיר מניה בהנפקה יגיע לסכום שהוסכם מראש בין הצדדים). כלומר, שווי חלקו בחברה צפוי לעמוד על 12-15 מיליון דולר.
לאחר ההנפקה בנאסד"ק מניית החברה מטפסת בכ-78%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully