וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים לא רוצים מכרז

ענת קם

24.5.2009 / 15:28

נציגי האיגודים שלחו היום מכתב לשר התקשורת בו הם מביעים תמיכה בהארכת זיכיון ערוץ 10 ופריסת חובותיו עד 2012

איגודי היוצרים תומכים בהארכת זיכיון ערוץ 10 ופריסת חובות דמי התמלוגים שלו עד 2012. במכתב ששלח היום מטה מאבק היוצרים לשר התקשורת משה כחלון נכתב, כי פריסת חובות הערוץ למדינה תאפשר לערוץ לפעול ללא חשש ממכרז מתקרב ולהשקיע את עיקר משאביו ביצירת תוכן מקורי.

במכתב היוצרים נכתב: "אנחנו מקווים שבעיית ערוץ 10 תיפתר ברוח זו, ונשמח לתרום את חלקנו בעניין באמצעות התחלה מיידית של עבודה על תוכניות דרמה ותעודה עבור הערוץ. בכל מקרה, נתנגד בתוקף להסדר, שלא יכלול בתוכו הטלת סנקציות של ממש על הערוץ במידה וימשיך לא לעמוד במחויבויות התוכן שלו. משוחרר לטווח ארוך מעולם של התשלומים למדינה, לא יהיה עתה לערוץ 10 שום תירוץ לאי עמידה בחובותיו למסך".

ביום שלישי שעבר נפגש השר כחלון עם ראשי ערוץ 10, בכירי הרשות השניה ונציגי משרד האוצר והודיע כי לא יפעל לקידום שינויי חקיקה בענין ערוץ 10. עם זאת, פריסת חובות התמלוגים של הערוץ כן תחייב שינויי חקיקה. בימים הקרובים תיפגש יושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש עם ראשי ערוץ 10 במסגרת הניסיון להגיע להסדר עם הערוץ. במידה שהסדר כזה לא יתקבל בימים הקרובים, עשויה הרשות להחליט על פרסום מכרז חדש על הפעלת ערוץ 10.

דאבוש ברכה על השינוי בעמדת היוצרים, שקראו לפני מספר חודשים ליציאה למכרז חדש על הערוץ.

טרם התקבלה תגובת שר התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully