וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצח רבין היה תאונה"

27.12.2002 / 7:58

כך כתב עורך ביטאון ש"ס בגיליון האחרון; מאמר השטנה, תחת הכותרת "פרס או פרא", מכנה את פרס "טיפש", ומנמק: הוא הרים יד בתורת ישראל; לשכתו של פרס: אלה דברי בלע, שקר והסתה

מאמר בביטאון ש"ס, "יום ליום", תחת הכותרת "פרס או פרא", תוקף בחריפות את שמעון פרס ורומז כי רצח רבין היה תאונה שאירעה ללא כוונה. מאמר השטנה, שמתפרסם בגיליון סוף השבוע הנוכחי, נכתב על ידי עורך העיתון, רפי מלאכי, שנבחר במקום ה-16 ברשימת ש"ס לכנסת הבאה.

ב"ידיעות אחרונות" דווח כי במאמר נכתב, בין היתר: "מר פרס, ראש הממשלה לשעבר, הידוע כמפסידן בלתי נלאה, שאפילו את תפקידו כראש ממשלה קיבל ללא התמודדות, אלא עקב תאונה שאירעה ללא כוונה. יש הסוברים בשל רצח רבין ויש הסוברים עקב תכנון לקוי של רצח רבין". מלאכי ציין כי מדובר ב"פרשה כואבת לאזרחי ישראל, המעלה הרבה שאלות, תמיהות ומסתורין ללא מענה".

ב"יום ליום" נימקו את ההתקפה על ראש הממשלה לשעבר בכך ש"העז", לטענתם, לפגוע בתורת ישראל. "חיזוק לדברינו קיבלנו השבוע ממר שמעון פרס, כאשר פתח את פיו בפרא והרים יד בתורת ישראל. מר פרס המשיך בדבריו לאיים על הרבנים שליט"א: 'אם הרבנים יקבעו מיהו יהודי, אנו נקבע מיהם הרבנים', טיפש שכמוך!".

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, החליט לבטל כליל את מאמר המערכת הנוכחי בעיתון. מלשכת פרס נמסר בתגובה: "אלה דברי בלע, שקר והסתה כאלו לא יזיזו את פרס מעמדתו שלפיה יש לפתור את בעיית מעמדם האזרחי של 300 אלף עולים ממדינות חבר העמים ברוח הצהרותיו של הראשון לציון, הרב הגאון אליהו בקשי דורון. אין ספק שדברי טירוף אלו ראויים לטיפולו של היועץ המשפטי לממשלה".

דובר ש"ס מסר בתגובה: "מיותר להתייחס בכובד ראש למאמר שנכתב בידי רפי מלאכי, שאינו מבטא בהכרח את עמדת התנועה. למרות כל זאת, החליט אלי ישי לבטל את המאמר. אם הוא יתפרסם - זה ייעשה רק על ידי הנהגת התנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully