וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת השיווק של נובמבר: נאוה עינבר

27.11.2005 / 11:35

דוברת האגודה למלחמה בסרטן מופקדת על תחום שתקציבו השנתי כ-10 מיליון שקל. קודם לכן שימשה משנה למנכ"ל אצל רני רהב


איגוד המפרסמים בחר בנאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן, כאשת השיווק של נובמבר. עינבר מופקדת על תחום ההסברה וההדרכה של האגודה למלחמה בסרטן, שתקציבו השנתי כ-10 מיליון שקל, השלישי בגודלו, בתקציב הכולל של האגודה, שעמד השנה על 60 מיליון שקל.

עינבר משמשת בתפקידה למעלה משלוש שנים. קודם לכן שימשה משנה למנכ"ל במשרד יחסי הציבור של רני רהב, ויועצת תקשורת במשרד רימון-כהן. עינבר, חברה באיגוד המפרסמים בישראל וחברת הנהלה באיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות.

את ההצלחה השיווקית הגדולה ביותר היא רואה בהגברת המודעות בקרב הציבור לצורך לנקוט בצעדים למניעת סרטן – כמו גמילה מעישון, או מניעת חשיפה לשמש, ולגידול בנכונות הציבור לבצע בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד וסרטן המעי הגס.

לדבריה, השנה נעצר הגידול במספר הלוקים בסרטן העור ואף בקרב הנשים יש אפילו ירידה, בזכות הפנמת המסר ובאשר לגילוי המוקדם, "כיוון שסיכויי הריפוי תלויים בשלב שבו התגלה הסרטן, אנו משקיעים משאבים במטרה להעלות קמפיינים שיעודדו את הציבור לבצע בדיקה לאבחון מוקדם של סוגי הסרטן שגילויים המוקדם מביא לאחוזי ריפוי גבוהים ביותר, כגון סרטן השד וסרטן המעי הגס".

לדברי ענבר, הציבור מתרגל מהר לתוכן המסר לכן צריך לחדש ולרענן ולמצוא כיוונים עם יותר תעוזה, לכן עלינו עם קמפיין השדיים באמצעות גיתם, אשר במרכזו מצולם מקרוב חזה נשי, שגרם להנעה לפעולה של אלפי של נשים בריאות וצעירות לפנות אלינו. הקמפיין אולי הכעיס כמה נשים, אבל בהחלט בזכות כוחו הציל חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully