וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד עדין - מנכ"ל חדשות 10

רותם גרוסמן

4.12.2005 / 15:45

המגיש יכהן בתפקיד עם כניסתה לתוקף של התפטרותו של אבי ברזילי. בכיר בחברה: צריך לחזור לעבודה תקינה

גלעד עדין מונה למנכ"ל בפועל של חדשות 10. זאת לאחר שאחר הצהריים קיבל דירקטוריון החברה את התפטרותו של אבי ברזילי, המנכ"ל המכהן.

בכיר בחברת החדשות, אמר לוואלה! ברנז'ה, "כולי תקווה שהמערכת תוכל לחזור לעבודה תקינה מעכשיו. זאת לאחר שנקלעה לסיטואציה לא בריאה בה המנכ"ל לא פעל תמיד ביחד עם כל המערכת. צריך עכשיו לחזור לעבודה תקינה".

במהלך ישיבת הדירקטוריון, הודה ברזילי לחברי הדירקטוריון על תמיכתם בו בחצי שנת כהונתו כמנכ"ל חברת חדשות 10. בהודעת הערוץ נמסר, כי בתקופתו של ברזילי, "גדלו באופן ניכר שיעורי הצפייה בחדשות 10 ונספג משמעותית הגירעון התפעולי שצברה החברה במהלך שנותיה הראשונות".

עוד נכתב בהודעת הערוץ, כי "יו"ר הדירקטוריון, אהוד גרוס, הביע בפני ברזילי את הערכת כל חברי הדירקטוריון על הכשרון הרב והמאמץ שהשקיע בניהול החברה בששת החודשים האחרונים ואשר הניבה הישגים לא מבוטלים. גרוס הביע את צערם של כל חברי הדירקטוריון על הנסיבות שגרמו לפרישתו של ברזילי אך הביע בטחונו כי המנכ"ל שנבחר ימשיך להצעיד את חדשות 10 קדימה".

נמסר גם, כי עדין "הודה לדירקטוריון על האמון" והביע כוונתו לשנס מותניים כדי "להוסיף ולתרום להתקדמותה של חברת החדשות הטובה בישראל ולחזור על הישגי החברה באתגר המיידי העומד בפניה: סיקור מושלם ומרתק של בחירות 2006".

בכיר ב"חדשות 10" אמר אתמול, לוואלה! ברנז'ה כי ביום חמישי נפגש ברזילי עם נציגי בעלי המניות והגיע עימם להסכם פרישה שבמסגרתו יקבל המנכ"ל הפורש 1.5 מיליון שקלים, "ברזילי הבין שאין לו הרבה ברירות, הסכם הפרישה הוא הדרך הטובה ביותר לכל הצדדים לסיים את ההתקשרות בכבוד", מסר הבכיר.

עדין לעובדים: "גלו סבלנות, יהיה בסדר"

המנכ"ל בפועל של 'חדשות 10' שלח היום מכתב לעובדי החברה: "משוכנע שמעכשיו נתמקד בעיקר, להביא סיפורים בלעדיים"

"שלום לכולם, אין מה להגיד, אירועי היום הזה הפתיעו גם אותי.
אך כאשר מודי פרידמן והדירקטוריון ביקשו היום שאגיע לפגישה, והציעו שאכנס לתפקיד המנכ"ל והעורך הראשי, הצלחתי להסתיר (די טוב, לדעתי) את ההפתעה, ולהשיב בחיוב. אני מניח שזו לא הייתה החלטה קלה עבורם, וזו לבטח לא הייתה החלטה קלה עבורי. אני מודה להם על האמון, וזו לא מליצה. כעת אני מתחייב בפניכם, ובפניהם, להמשיך ולקדם את הרוח שאפיינה תמיד את 'חדשות 10', היא רוח המקצוענות והמקוריות, היצירתיות והמעוף, אהבת האדם ואהבת המקצוע.

זכרו את סיסמת דור המייסדים, אי שם לפני שלוש שנים: 'באנו ליהנות'. תודו שיש בזה משהו. אין סיבה ללכת סחור סחור : אנחנו נמצאים כעת בתקופה משונה. פתאום אנחנו העיתונאים הפכנו לאייטם. במקום שאנחנו נדווח, מדווחים עלינו. לא נעים, אבל לא נורא.

כי אני משוכנע שמעכשיו נצליח להתמקד בעיקר – להביא סיפורים בלעדיים, לשרת את הצופים שלנו, ליצור יש מאין, לעשות מהדורות ותוכניות וסדרות, ובעיקר לנסות ולהמציא את הגלגל כל בוקר מחדש. (גם ברדיו ובסלולר...).

אני משוכנע שמעכשיו נחזור להופיע בעמודי החדשות בהקשר אחר, כאשר יעשו פולו-אפ לסיפורים בלעדיים שנשדר. בשם כולנו. כן, כולנו. אני רוצה להודות לברזי על חודשים של מסירות ונחישות, של מקצועיות ועיתונות ללא פשרות. אני גם רוצה להודות לברזי באופן אישי על האמון והגיבוי שהוא העניק לי, כעורך וכמגיש. אני לא מתכוון להיכנס כאן לכל המחלוקות שהעסיקו את המסדרונות בשבועות האחרונים. כל זה שייך לעבר.

די, הלאה. מעכשיו נתמקד בעיקר. בעתיד. מה הולך לקרות עכשיו?
הכול קרה מהר, ולכן מוקדם מדי מכדי שאפרט את תוכניותי.
אני כן יודע שבימים הקרובים אתחיל בחפיפה, ולבטח אציק לכם פה ושם בשאלות שאולי יישמעו משונות. אנא גלו סבלנות.
יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully