וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוחדים לקנות ברשת? נפתחה חנות מיוחדת בשבילכם

מערכת וואלה! בשיתוף Adika

13.4.2014 / 13:29

למרות הפריחה בקניות האופנה ברשת, יש לקוחות שעדיין חוששים. אתר האפנה ADIKA פותח חנות פופ אפ מיוחדת במתחם התחנה לרגל החג

אתר האופנה Adika מוסיף לחוויית הרכישה הווירטואלית גם פן אישי ופותח שוב חנות פופ אפ לשבוע אחד בלבד - בין התאריכים 09/4-17/4 במתחם התחנה. למרות שהצרכן הישראלי רוכש בגדים ברשת באתרי קניות בארץ ובעולם יש עדיין כאלה שלא ממהרים להוציא את כרטיס האשראי שלהם ומביעים לעיתים חשש מאופן הקנייה הבלתי אמצעי ברשת, לקוחות אלה זוכים לחידוש מרענן בחנות כזו בבואם לקנות את המלתחה המתאימה לחג.

הצמיחה של אתרי האופנה הישראליים מתרחשת לצד פריחה של אתרי אופנה בחו"ל ושינויים בהרגלי הרכישה של הקהל שמתרגל למקד את רכישותיו ברשת ומבין את יתרונותיו והתועלות שבו. אתרים ישראליים כמו Adika , רנואר, קסטרו ו-style river מצליחים לבצר את מעמדם, מול התחרות העזה מחו"ל, לאור היתרון הגדול בשרות, בנוחות הקניה וחווית הרכישה הנכונה. לדברי דדי שוורצברג, מנכ"ל ובעלי אתר Adika: "שוק האופנה המקומי התפתח ועלו המון אתרים חדשים, וזה טוב כי זה מחנך את השוק וחושף אותו לצריכה און ליין. כבר לפני שנתיים ראיתי את העתיד בכך שהשוק הזה יתפתח ויגדל. השוק הישראלי אמנם מפותח טכנולוגית אבל מיושן באספקטים אחרים ולכן אנחנו מרגילים את הצרכן לכך שאפשר לקבל שירות טוב ומוצר טוב דרך האינטרנט". לדבריו, "אני מאמין באינטרנט כי זה העתיד. בלחיצת כפתור מגיעים לאלפי לקוחות. שנתיים לאחר שהוקמה Adika - מכירות בגדים און ליין (E-Commerce) היא הפכה לאתר מכירות אופנה מהמובילים בישראל, עם למעלה מ-25,000 כניסות ליום, מחזור של מיליוני שקלים בשנה וכ-1,000 מצטרפים חדשים כל שבוע לצד 70% לקוחות חוזרים".

למה לקנות דווקא מאתרים מקומיים?

"זמינות. ב-Adika למשל זמינים הנציגים מ-9:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה טלפונית/בצ'ט/במיילים בפייסבוק. כמו כן, בשל המיקום הגיאוגרפי של Adika, מהירות המשלוח גבוהה לאין שיעור לעומת הזמנה מאתרים בחו"ל (לצורך ההשוואה, לאזור המרכז ניתן לקבל את ההזמנה עוד באותו היום ולכל חלקי הארץ עד שלושה ימי עסקים בדואר שליחים). בנוסף, בהשוואה לאתרים מחו"ל, גם ההחזרה והזיכוי של החבילה מטופלים במהירות ולפי המדיניות הנהוגה, זיכוי כספי יינתן עד 14 יום ולא תהיינה עלות על המשלוח חזרה. בחו"ל זה לרוב לוקח כ-3 שבועות עד חודשיים עד שמקבלים איזושהי אינדיקציה להחזר כספי".

מי הלקוחות של אתרים שכאלו?

"כולם. גברים ונשים. היום בכל בית יש מחשב ואינטרנט וזמינות למידע. יתרה מכך,השיתופים החברתיים דרך הרשתות הוא מהיר, זמין ואנשים סומכים על מידע שהם מקבלים מאנשים שכבר היו שם וקנו דרך אתר זה או אחר. בישראל יש לא מעט רשתות שלקחו את החנות או הרשת הקיימת ופתחו אתר און ליין. הלקוחה הממוצעת של Adika היא סטודנטית בשנות ה-20 לחייה, פאשינסטה המעודכנת בחידושי האופנה. סכום הקנייה הממוצע שלה נע בסביבות ה-250 שקלים לרכישה. מבדיקת הנתונים עולה ששעות הרכישה באתר מגוונות, עם יתרון בולט לשעות העבודה. צעירות עובדות מבצעות רכישות בבקרים ובשעות הצהריים, חיילות בסופ"ש ואימהות צעירות בשעות הלילה המאוחרות. ימי הקניות הערים במיוחד הם ראשון ורביעי. הימים הרגועים יותר הם שישי ושבת".

לצפיה ורכישה כנסו לאתר Adika

מה אתם מציעים בשונה מאתרים קיימים?

"אנחנו חברת אופנה בסגמנט חדשני fast fashion. אנחנו לא קובעים את הטרנדים אלא מביאים אותם במהירות הבזק ללקוחה המקומית. כל חודש יש לנו שלוש קולקציות חדשות, מעל 1,800 סוגים של פרטי לבוש בשנה. כבר לפני שנתיים כשעדי רונן פנתה אלי לעשות תוכנית עסקית למותג, הסברתי לה שמותג שכזה חייב להיות עם צוות אין האוס שיטפל בכל דבר. בסופו של דבר הפכנו לשותפים ופחות משנה אחרי, כבר הכנסתי קבוצת משקיעים וביחד אנחנו מביאים עולם פיננסי ממנו אני מגיע, ועולמות של לייף סטייל. אנחנו בעצם יצרנו אופטימיזציה של מוצר. הצוות שלנו למד מאפס מהו שירות לקוחות נכון, בעיקר דרך המדיה, שיפרנו את תודעת השירות וזו כנראה הסיבה שהגענו לטרפיק גבוה ואחוז גבוה מאוד של לקוחות חוזרים ותגובות ברשת (פייסבוק, צ'טים, אינסטגרם ואתר החברה) המשבחים את השירות. ברור לנו שחווית הרכישה דרך האינטרנט היא שונה לטוב ולרע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מה סוד ההצלחה?

"הצרכן הישראלי עבר את מחסום הרכישה דרך האתר והבין שיש מישהו מאחורי המסך, יש מערכת אבטחה ששומרת על כרטיס האשראי שלו, המוצרים מגיעים ארוזים ומוסדרים עד פתח הבית ובמהירות. אנחנו משקיעים המון בטכנולוגיה, משפרים מוסיפים, מקשיבים ללקוחות. אני חושב שההצלחה של אתר שכזה היא גם בזכות האופטימיזציה בבאנרים וקמפיינים וביצוע של קמפיינים נכונים עם כלים דינמיים, לא רק לעשות ריטר גטינג, אלא לעשות פרסום סיגמנטלי הכולל איסוף מידע, ניתוח החומר, הצעת הדילים הטובה ביותר תוך התאמתם ללקוחות, עדכון שוטף של הלקוחות, מיילים ובאתר. אני מאמין בטכנולוגיה וכל מיני אי ביי טסטים העבודה פה לא על יבש, הכל נעשה אין האוס - על ידינו ואין לנו שום חברת פרסום. גם בניית המותג הייתה ככה".

ומה הלאה?

"אנחנו נצא בעוד חודש עם אתר חדש עם שטחי מדף ואתר לרוחב ולא לאורך שינצל את כל המסך. אנחנו כל הזמן עושים עדכונים, משפרים וכל הזמן יש לנו פיתוח עסקי. בשנה הקרובה נבסס את פעילותנו כאתר אופנה מוביל וניכנס לתחומים אחרים. לאחר שביססנו וייצבנו את מקורות הייצור שלנו, אנו מסוגלים עתה להרחיב את קהל לקוחותינו גם מחוץ לישראל, כשהיעד הראשון הוא מדינות אירופה".

חנות פופ אפ בהשקעה של 500,000 שקלים

"לקראת פסח תיפתח Adika חנות פופ אפ במתחם התחנה, בין ה-9-17 באפריל (מלבד יום שלישי ה- 15/4 בו החנות תיהיה סגורה). החנות תשתרע על פני 800 מ"ר, בתוך ביתן 20 עם למעלה מ-50,000 פריטים שיכללו גם חידושים מקולקציית קיץ 2014, סאמפלים מעוצבים, אקססוריז, תיקים ונעליים וגם עודפי ייצור במחירים משתלמים במיוחד. לדברי דדי שוורצברג: "אנו מצפים שלאירוע המכירות יגיעו לקוחות וותיקות שיראו אותנו פיזית ואת הצוות. כמו כן, יגיע גם קהל חדש, אלה שעדין לא גילו את הרשת ואת המותג שלנו, וגם אלה שמפחדות לבצע קניות ברשת. אנו מצפים שחנות הפופ אפ תייצר בום של מכירות שאיש לא יוכל לעמוד בפניו, זאת לאחר שייחשפו להיצע הענק, לקניינות המדויקת ולמחירים האטרקטיביים. וכמו שהאתר צומח ככה גם הפופ אפים שלנו צומחים!". מתחם התחנה, נווה צדק תל אביב.

לצפיה ורכישה כנסו לאתר Adika


הכתבה הוכנה בשיתוף עם Adika

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully