וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים דירה? הנה מה שצריך בכל בית

מערכת וואלה! בשיתוף עם בזק

13.7.2014 / 9:59

כשעוברים לדירה חדשה לא תמיד זוכרים את כל הדברים הקטנים שצריכים לסדר לקראת החיים בבית החדש. הנה רשימת דברים שאסור לשכוח

התקבלתם לאוניברסיטה או למכללה, אתם עוזבים בפעם הראשונה את בית ההורים ועוברים לדירה שכורה – לבד או עם שותפים? אתם מבני המזל שקנו דירה ראשונה שהיא לגמרי שלכם (עם אפס אחוז מע"מ)? יש כמה דברים שכל בית צריך, אבל בקדחת המעבר קל לפספס פריטים חשובים. אז הכנו לכם רשימה של החפצים והשירותים הבסיסיים שכדאי לסמן עליהם וי במעבר.

תשתית

זכרו להעביר על שמכם את חשבונות החשמל, המים והגז ולהתחבר לתשתית תקשורת. חלק מסידורים הללו יש לעשות קצת מראש. כך למשל, אם אתם רוצים להזמין קו בזק ולהתחבר לתשתית האינטרנט, כדאי להיכנס לאתר בזק, להצטרף לאחת החבילות המוצעות או למלא טופס מעבר דירה Online שבועיים לפני שנכנסים לבית החדש. זה קל ופשוט ולא צריך לדבר עם מוקד השירות. עכשיו כשאתם כבר גדולים, אל תוותרו על קו טלפון ביתי במשק הבית החדש שלכם. בזק תיתן לכם גם דקות שיחה ותשתית אינטרנט חינם בחודש המעבר וכל מיני הטבות בחנויות שיעזרו לכם לחסל את הרשימה הזאת.

למעבר דירה Online עם בזק לחצו כאן

מטבח

בטח לא צריך להזכיר לכם להצטייד בכלי אוכל בסיסיים: כוסות, צלחות, קערות וסכו"ם. בגזרת מכשירי החשמל הקטנים, כדאי להתחדש בקומקום חשמלי לקפה הראשון של הבוקר, בטוסטר ובבלנדר מוט, אם אתם בקטע של בישול. אפרופו בישול, כנראה תתקשו להסתדר בלי סיר גדול, סיר בינוני, מחבת גדולה, מחבת קטנה לביצים והגביע הקדוש - מסננת לפסטה. אם אתם משקיענים, תוסיפו גם כלים ייעודיים כמו פינג'אן לקפה, מחבת לוופל בלגי (מומלץ בחום!) וסיר עבה לחמין. עוד פריטים שכמעט תמיד אין וצריך לקנות הם מתקן לייבוש כלים ופח זבל גדול למטבח. ולמה שלא תוסיפו גם שעון קיר שיעזור לכם לזכור להוריד את הפסטה מהאש?

כביסה

כדי שהבית שלכם לא ייראה באופן קבוע כמו סניף אייץ'-אנד-אם בשעת סגירה בעונת הסייל כדאי להציב סלי כביסה גדולים מספיק ומהוגנים למראה בנקודות אסטרטגיות בבית – בחדרי השינה ובחדר האמבטיה. כדי לסחוב את הכביסה הזאת ממקום למקום בתוך הבית תצטרכו גיגית, וכדאי שהיא לא תהיה גדולה מדי, כדי שתוכלו לדחוף אותה בקלות לאיזה ארון או מתחת למיטה. ומה לגבי הייבוש, אם אין מייבש כביסה? גם אם מתחתם חבלי כביסה מחוץ לחלון, זכרו שארץ ישראל היא אמנם שטופת שמש אבל רק 80% מהזמן. לימי החורף הגשומים תצטרכו מתקן ייבוש שאפשר להעמיד בתוך הבית והמון אטבי כביסה (יש להם נטייה להיעלם, אז אל תקנו מעט מדי). כדי שתהיו יפים בבגדים הנקיים שלכם, השיגו גם מגהץ וקרש גיהוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ניקיון

אלה כנראה הפריטים שיהפכו לחברים הכי טובים שלכם בימי המעבר: מגב וסמרטוטים, מטאטא ויעה. אם יש לכם שטיחים ו/או חיות מחמד, אתם חייבים שואב אבק, הוא יציל אתכם ממוות בחנק.

אחסון

אתם כמובן יכולים לדחוף כמה דברים לשקיות זבל ולשים בבוידעם, אבל המאחסנים הרציניים חושבים מראש על הבלגאן שזה יעשה ועל הנזקים שעלולים להיגרם מרטיבות ומטחב ומשקיעים בקופסאות, בתיקים אטומים ובשקיות למעילים ולג'קטים. כשיבוא היום לאוורר את מה שאחסנתם, אתם תודו לעצמכם על ההחלטה הנכונה.

שירותים ואמבטיה

כאן כדאי שהכול יהיה טרי ולא יד שנייה. כל בית שימוש זקוק למברשת לניקוי האסלה וגם לפומפה לרגעים הקשים שכולנו מקווים שלעולם לא יגיעו. אם אתם רוצים להתקלח בלי לעשות מלא שלוליות, כדאי לקנות וילון לאמבטיה (נסו אחד עם הדפס שאפשר ללמוד ממנו – מפת העולם או הטבלה המחזורית) וגם שטיחון לרצפה, כדי שלא תחליקו חס וחלילה בשלולית שהצלחתם לעשות אפילו שהשקעתם בווילון.

למעבר דירה Online עם בזק לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully