וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייקונים של קוקה קולה: קמפיין חדשני לראש השנה

במסגרת הקמפיין, 186 אייקונים וביטויים יופקו על בקבוקי המשקה בצורה שתאפשר לצרכנים להעביר מסרים ליקיריהם. סמנכ"ל השיווק: "האייקונים מהווים גשר בין תרבויות ושפות, ומחברים אנשים מכל העולם"

קמפיין האייקונים והברכות של קוקה קולה. קיודיגיטל,
קמפיין האייקונים והברכות של קוקה קולה/קיודיגיטל

לרגל ראש השנה, חברת "קוקה קולה ישראל" יצאה בפעילות ייחודית, במסגרתה נבחרו 186 ביטויים ואייקונים אשר יודפסו על בקבוקי המשקאות Coca Cola, Diet Coke, וכן Coca Cola Zero. מטרת הפעילות, אשר הושקה תחת הכותרת "Say it with Coca Cola", היא לחבר בין אנשים ו"לתקשר באמצעות הבקבוקים עם חבריהם ואהוביהם".

במסגרת היוזמה הישראלית, ניתן יהיה למצוא אייקונים של כתר, סמיילי, טבעת יהלום, נשיקה וכן עגלת תינוק על הבקבוקים. במיוחד לראש השנה, נוספו גם אייקונים ברוח החג כמו שופר, רימון, צנצנת דבש, תפוח, וכן המלים "שנה" ו"טובה". באמצעות 186 האייקונים והביטויים יוכלו הצרכנים להרכיב משפטים שלמים ולשמח מישהו שחשוב להם בהפתעה. משפט שניתן יהיה להרכיב, לדוגמה, הוא: "אימוש, אני אוהבת אותך", ואף להוסיף אליו אייקון מתאים.

הפעילות תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף, הכולל פרסומת טלוויזיה ושלטי חוצות. בנוסף, תיערך פעילות חג מיוחדת בנקודות מכירה של קוקה קולה, במסגרתה יוכלו הצרכנים לכתוב ברכה אישית לראש השנה על הבקבוקים. בנוסף, תושק אפליקציה ייעודית שתוכננה במיוחד לפעילות - משחק ניחושים אינטראקטיבי שבו ניתן לשלוח מסרים באמצעות שימוש בביטויים ובאייקונים.

"כמדי שנה, אנו שמחים להעניק לצרכנים שלנו חווית מותג אישית, מרגשת ועדכנית", אמר אלון זמיר סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה. "הפעם, בפרוס השנה החדשה אשר באה עלינו לטובה, בחרנו בפעילות עשירה בתוכן והומור שתאפשר לצרכנים שלנו לבטא את רגשותיהם דרך משפחת קוקה קולה ולשמח את יקיריהם בצורה יצירתית וכיפית, תוך השימוש באייקונים – מחוות שבעידן הגלובלי של היום, מהוות גשר בין תרבויות ושפות ומחברות בין אנשים מכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully