וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לראש השנה?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את הסל הזול ביותר לראש השנה. אז באיזו רשת הכי שווה לקנות את התפוח והדבש?

הקיץ לקראת סיום והשנה החדשה בפתח. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לארוחת ראש השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפוח עץ סמיט (1"ק"ג) לשולחן החג נמכר במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד המחיר על 3.8 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד מחיר כמות דומה על 4.9 שקלים, ברשת ויקטורי באינטרנט עומד המחיר על 5.9 שקלים ואילו ברשתות שופרסל אונליין ומגה באינטרנט המחיר הוא 6.9 שקלים. גם דבש דבורים טהור יד מרדכי (350 גרם) תמצאו במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט שם עומד מחיר צנצנת על 8.8 שקלים. ברשתות ויקטורי באינטרנט ויינות ביתן עומד מחירה על 14.9 שקלים, ברשת שופרסל אונליין על 15 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 15.9 שקלים.

בקבוק סלקטד מרלו יקבי כרמל (750 מ"ל) נמכר במחיר הזול ביותר ברשתות שופרסל אונליין ויינות ביתן, שם עומד המחיר על 19.9 שקלים. ברשת רמי לוי באינטרנט עומד המחיר על 20שקלים, ברשת מגה באינטרנט על 21.6 שקלים, וברשת ויקטורי באינטרנט על 24.3 שקלים. בשר עגל צעיר טחון מובחר טיבון ויל (500 גרם) נמכר במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 17.7 שקלים. ברשתות ויקטורי באינטרנט ויינות ביתן עומד המחיר על 19.9 שקלים, ברשת שופרסל אונליין על 20 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 21.9 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי סל הקניות הזול ביותר לראש השנה יימצא ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 185.7 שקלים. אותו סל יעלה ברשת יינות ביתן 221.3 שקלים, ברשת ויקטורי באינטרנט 236.9 שקלים, ברשת מגה באינטרנט 241.4 שקלים שקלים וברשת שופרסל אונליין 254.2 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי, ויקטורי ויינות ביתן. כמו כן, האתר מספק מידע על המלאי של מוצר קיים בכל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully