וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן אברמוביץ' מתחתן: הציע נישואים לחברתו הדוגמנית הרוסיה במהלך מסיבת יום הולדתה ה-25

נמרוד הלפרן

19.6.2008 / 20:39

"כמובן שאתחתן איתך!" ענתה; בין מתנותיו - בית בקולורדו בסך 12 מיליון דולר ופסל של ג'קומטי

אברמוביץ', הבעלים של מועדון הכדורגל האנגלי צ'לסי, הציעה נישואין לז'וקובה במסיבת יום הולדתה ה-25. "הם אפילו לא התבודדו באותו רגע. הם פשוט החלו לדבר בו במקום על חתונה, סמוך לבר", סיפר עד ראייה. "כמובן שאתחתן איתך!", היתה תשובתה של ז'וקובה להצעת הנישואין.

הקשר הרומנטי בין אברמוביץ' לז'וקובה החל בשנת 2006, לאחר שאשתו של האוליגרך הרוסי, אירינה אברמוביץ', פתחה בהליכי גירושין ותבעה ממנו סכום שיא של 5.5 מיליארד ליש"ט - כמחצית מהונו באותה עת. אברמוביץ' יישב את התביעה ברוסיה בסכום לא ידוע, אך ככל הנראה צנוע יותר מהמדווח.

אירינה ורומן, אשר התחתנו בשנת 91', הכירו עוד בתקופה שרומן היה חסר פרוטה. בתמיכת אירינה הצליח רומן להקים אימפריה עסקית ולזוג נולדו חמישה ילדים, שגילם כיום נעים בין 5 שנים ל-15 שנים.

ז'וקובה, לעומת זאת, באה ממשפחת נפט עשירה - אולם הדבר לא מנע מאברמוביץ' להרעיף עליה שפע מתנות. תחילה רכש עבורה בית נופש במדינת קולורדו בארה"ב בקרבת אספן במחיר של כ-12 מיליון דולר, עם שכנים מפורסמים כמו ג'ק ניקולסון וקווין קוסטנר. בהמשך רכש אברמוביץ' לז'וקובה מספר יצירות אמנות יקרות, בהן פסל של אלברטו ג'קומטי.

עם זאת, רווחו שמועות כי אברמוביץ' החליט להגביל את הוצאות כרטיס האשראי של ז'וקובה. זאת, לאחר שבאחת השבתות בהן יצאה לקניות בלונדון הוציאה 80 אלף ליש"ט בתוך מספר שעות על קניות בגדים, תכשיטים, תיקים ומוצרי קוסמטיקה.

אברמוביץ' שמר בשנה שעברה על מקומו השני ברשימת עשירי רוסיה עם הון מוערך של 23 מיליארד דולר, לפי דירוג השבועון הכלכלי הרוסי "פייננס". המגזין "פורבס" דירג את אברמוביץ' במקום ה-16 ברשימת עשירי העולם, עם שווי מוערך של 18.7 מיליארד דולר.

עיתוני בריטניה דיווחו בחודש אפריל כי אברמוביץ' מתכנן לבנות את הבית הפרטי היקר ביותר בבריטניה - אשר שוויו לאחר השלמתו צפוי להגיע ל-150 מיליון ליש"ט. בחודש שעבר דווח בתקשורת בבריטניה כי אברמוביץ' וז'וקובה מתכוונים להפוך את האחוזה המתוכננת בלונדון למקום מגוריהם העיקרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully