וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכים לגלעד": כ-100 אלף גולשים ברשתות חברתיות החליפו תמונתם ברשת בתמונת שליט

שמרית סלע

24.6.2008 / 16:05

המהלך נועד לציין שנתיים לחטיפתו של שליט ןהןא פרי יזמת חברת arc אינטראקטיב



כ-100 אלף גולשים ברשתות חברתיות שונות ברשת החליפו בימים האחרונים את תמונתם האישית בתמונתו של החייל החטוף גלעד שליט בצירוף הכיתוב: "גם אני מחכה לגלעד". את המהלך, הנועד לציין שנתיים לחטיפתו של שליט, יזמה חברת arc אינטראקטיב בשיתופו ובתמיכתו של נועם שליט, אביו של גלעד.



מבין הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט המובילים שהתגייסו ליוזמה היו: דה מרקר קפה, קבוצת "פייסבוק אפקט", תפוז אנשים, קופידון, jdate, מקושרים, bona ושין 1. כמו כן, אתרי אינטרנט שונים התנדבו לצורך פרסום היוזמה, בניהם: וואלה, NRG, דה מרקר, גלובס, כלכליסט, ביזפורטל, אייס, NFC ואולמרקטינג.



תימור גורדון, מנכ"ל arc אינטראקטיב, אמר כי "מרגש מאוד לראות איך יוזמה שמשלבת בין רצון אמיתי של גולשים להביע הזדהות עם הבנת המדיום האינטרנטי והשפעתו, מצליחה להגיע לתפוצה כל כך רחבה, ולעשות את המהלך המתבקש של חיזוק דעת הקהל בהקשר של שחרור גלעד שליט".



נועם שליט שמח על ההיענות הגבוהה של גולשי האינטרנט בארץ ובעולם למבצע, וציין כי "ההזדהות של מאות אלפי הגולשים שהחליפו את תמונתם בתמונתו של גלעד וכותבים לנו בלי סוף, מחממת את ליבנו. המשפחה מודה ליוזמי הפרויקט על הירתמותם לציון יום השנתיים לחטיפתו של גלעד".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully