וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק אודרברג מונה למנכ"ל אפריקה ישראל קרנות נאמנות; ירון בראון מונה למנכ"ל המועצה לילד החוסה

עידו סולומון

26.8.2009 / 12:31

ד"ר נדב קשטן מונה לראש החוג ללימודי שימור המורשת של מבנים ואתרים במכללה האקדמית גליל מערבי ■ אולג לנדו מונה למנהל תחום יישום והדרכה בקבוצת מיחשוב ■ לירז כהן מונתה למנהלת המרכז להשכלה פיננסית במטריקס ■ מאיה ירושלמי - מנהלת השיווק והפרסום



שמוליק אודרברג מונה למנכ"ל אפריקה ישראל קרנות נאמנות



שמוליק אודרברג, מנהל התחום הפנסיוני במערך קשרי היועצים בבית ההשקעות פסגות, מונה למנכ"ל אפריקה ישראל ניהול קרנות נאמנות. אודרברג ייכנס לתפקידו ב-6 בספטמבר ויחליף את מעוז חן, ששימש בתפקיד בשלוש השנים האחרונות.



אודרברג החל את דרכו בפסגות ב-2002, בזמן ששמה היה אופק ני"ע והשקעות. בשנתיים הראשונות שימש כמנהל השקעות ובחמש השנים האחרונות מילא תפקידים בכירים במערך המכירות וקשרי היועצים. בתפקידו האחרון הקים וניהל את הפעילות הפנסיונית של פסגות מול המערכת הבנקאית, וכן שימש מנהל מוצרי הגמל. אודרברג בעל mba (התמחות במימון) מהקריה האקדמית קריית-אונו ובעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה למינהל.



ירון בראון מונה למנכ"ל ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה



ירון בראון מונה למנכ"ל עמותת ילדים בסיכוי. בראון סיים באחרונה את תפקידו כמנכ"ל אגודת הספורט של הפועל ב"ש. קודם לכן שימש במשך 6 שנים כסמנכ"ל השיווק והמכירות של עיתון גלובס והיה בעלים ומנכ"ל משותף של משרד הפרסום בראון אלעזר גולן.



ד"ר נדב קשטן מונה לראש החוג ללימודי שימור המורשת של מבנים ואתרים במכללה האקדמית גליל מערבי



ד"ר נדב קשטן מונה לראש החוג החדש בישראל ללימודי שימור המורשת של מבנים ואתרים במכללה האקדמית גליל מערבי. קשטן, היסטוריון של תרבויות ימיות, שימש בעבר כמנהל המוזיאון הימי הלאומי בחיפה.



אולג לנדו מונה למנהל תחום יישום והדרכה של microsoft dynamics ax בקבוצת מיחשוב



אולג לנדו מונה למנהל תחום יישום והדרכה, בקבוצת מחשוב, של המערכת לתכנון משאבי ארגון microsoft dynamics ax. לנדו מוסמך מטעם מיקרוסופט במודלים הפיננסי והלוגיסיטי של התוכנה. בתפקידו האחרון עבד כמיישם של ax dynamics בחברת columbus it. קודם לכן עבד בניו יורק בחברת wch services beuro כמיישם של מערכת בילינג. ללנדו תואר ראשון בכלכלה ובמערכות מידע באוניברסיטת חיפה.



מינויים חדשים במרכז להשכלה פיננסית, חברה בת של מטריקס: לירז כהן - מנהלת המרכז להשכלה פיננסית; מאיה ירושלמי - מנהלת השיווק והפרסום



לירז כהן מונתה למנהלת המרכז להשכלה פיננסית, הנמנית על חטיבת ההדרכה של מטריקס. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת השיווק והפרסום במרכז. לכהן תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול מהמרכז האקדמי רופין.



מאיה ירושלמי מונתה למנהלת השיווק והפרסום של המרכז להשכלה פיננסית. בתפקידיה הקודמים עבדה כמנהלת פרויקטים שיווקיים ופרסומיים. לירושלמי תואר ראשון בחוג לתקשורת של האוניברסיטה הפתוחה והיא בוגרת מסלול קופירייטינג של הבצפר - בית הספר הגבוה של חברות הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully