וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשות מתמרקת לכבוד אברום בורג: המפעל באשקלון עבר לרווח נקי של 6.8 מיליון שקל במחצית

עומר שרביט

29.8.2005 / 16:39

הכנסות המפעל שנרכש על ידי בורג וט.ר. הנדסה מידי תע"ש, גדלו ב-20% לרמה של 104 מיליון שקל; העברת השליטה בחברה לקבוצת בורג מתעכבת, כתוצאה מפעולות מחאה של העובדים



עובדי עשות אשקלון שבשליטת תעש ומדינת ישראל, עדיין לא הסתגלו לרעיון של העברת השליטה במפעל הדרומי לאברום בורג וט.ר. הנדסה. אלא שלפחות מבחינת המספרים, נראה כי החברה מתמרקת לקראת בואו של הבוס החדש ואף עברה לרווחים נאים.



המפעל - המייצר בין היתר ממסרות למנועים וגלי סילון, עבר במחצית הראשונה של השנה לרווח נקי של 6.8 מיליון שקל לעומת הפסד של 11 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. אז סבלה החברה מהפחתת מלאי בהיקף 8.6 מיליון שקל.



השיפור בתוצאות הפעילות מתחיל בשורה העליונה, שבה רשמה החברה גידול של 20% בהכנסות לרמה של 104 מיליון שקל. בניגוד לתקופה המקבילה, היעדר הפחתות הביא במחצית הנוכחית לרווח גולמי של 13.4 מיליון שקל.



בין היתר, מצבת ההתחייבויות של עשות נפרדה במהלך התקופה מיתרות זכאים בסך 4.3 מיליון שקל וקיטון באשראי מבנקים בסך 4.7 מיליון שקל. כתוצאה מהרווח הנקי ותוכנית ההבראה, הונה העצמי של החברה עמד בסוף התקופה על 65.3 מיליון שקל והיווה 29% מסך המאזן.



העברת השליטה בחברה לקבוצת בורג מתעכבת נכון להיום, כתוצאה מעיצומים של העובדים ופעולות מחאה של העובדים. האחרונים חוששים מהליכי ההבראה הצפויים בעקבות ההפרטה ובמהלך העימותים אף נמנעה כניסתו של מנכ"ל עשות אבי אזרד לשטח המפעל. במקומו של אזרד מונה למנכ"ל דן כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully