וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תוכלו לחסוך על המשכנתא החודשית

גיא קצוביץ'

24.2.2013 / 12:52

מיטל אדר, מנכ"ל המרכז הארצי למשכנתאות: דרך קבוצות רכישה למשכנתא ניתן לחסוך כ-8.5% על תשלומי המשכנתא מדי חודש - כ-150 אלף שקל במצטבר. צפו בטבלה

כמה תוכלו לחסוך על המשכנתא החודשית שלכם? לפי קבוצת משכנתא, תוכלו לחסוך כ-150 אלף שקל במצטבר על המשכנתא שלכם, על בסיס תשלום של החזר חודשי נמוך יותר בכ-8.5% מדי חודש.

"ההחזר החודשי הממוצע עבור לקוח פרטי הניגש לבנק לקבלת משכנתא עבור נכס חדש הוא 5,831 שקל לחודש, עבור דירה בשווי 1.5 מיליון שקלים, למשך 25 שנה", מסבירה, מיטל אדר, מנכ"ל המרכז הארצי למשכנתאות.

חיסכון על משכנתאות. גלובס
חיסכון על משכנתאות/גלובס

"דרך קבוצת המשכנתא, עבור אותו הנכס, הלקוח ישלם החזר חודשי נמוך יותר ב 8.5%, אשר מוביל לחסכון מצטבר של 150 אלף שקל", מסבירה אדר.

קבוצת משכנתא הינה קבוצת לקוחות, המאוגדת ומוגשת יחד לאישור הבנק. דומה לקבוצת רכישה. היתרון הגדול ביותר שלה הוא כוח המיקוח הגדול מול הבנקים למשכנתאות, בשילוב עם הימנעות מהצורך במשא ומתן ישיר מול הבנקים. את כל הפעולות הנדרשות מבצע יועץ המשכנתא הצמוד לקבוצה, עד להשגת העסקה המשתלמת ביותר עבור לקוחות הקבוצה.

מבדיקה שביצעה הקבוצה, עולה כי לקוח המעוניין במחזור משכנתא - שירות המאפשר להחזיר את המשכנתא הראשונית שנלקחה על הנכס בעזרת משכנתא חדשה, עם תנאי משכנתא משופרים - יחזיר לבנק 4,916 שקל לחודש. בעוד כחבר בקבוצת מחזור משכנתא, ישלם 4,497 שקל - החזר המוביל לחסכון מצטבר של 125,700 שקל.

באם לקוח מעוניין לקחת הלוואה לכל מטרה דרך משכנתא, על נכס זהה, ייהנה בקבוצת המשכנתא מחיסכון מצטבר ממוצע בעלות של 207,900 שקל, עקב החזר חודשי נמוך ב-693 שקל מההחזר אותו ישלם ישירות מהבנק.

כך למשל מציינת אדר את אילן מתל אביב, בלש במשטרת ישראל, אשר החל עם אשתו בהליך רכישת נכס נוסף. "הזוג החליט להצטרף לקבוצת מחזור משכנתא, על מנת למחזר את המשכנתא על הנכס הקיים, במסגרתה חסכו 300 שקל לחודש - חסכון מצטבר של 90 אלף שקל ל-25 שנה", מציינת אדר. "אחר כך החליט הזוג להצטרף גם לקבוצת משכנתא לרכישה, על מנת לקחת משכנתא עבור הנכס החדש. במסגרת זו חסכו 400 שקל נוספים לחודש - חסכון מצטבר של התהליך של הזוג הגיע ל-210 אלף שקל".

  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully