וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית "מחיר למטרה" תגובש בתוך 21 יום

לילך ויסמן

23.3.2014 / 19:48

בתום שעות של דיונים, הוחלט כי קבינט הדיור יצביע על הקמת צוות שבתוך 3 שבועות יגיש תכנית למחיר מטרה - התכנית לפתרון בעיית הדיור שהציע נתניהו

נמצא המתווה: קבינט הדיור ידון מחר (ב') בשתי ההצעות לפתרון בעיית הדיור, הפחתת המע"מ ומחיר המטרה, במקביל.

לאחר שעות של התייעצויות ודיונים שהתקיימו היום בין מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, שר הבינוי והשיכון אורי אריאל ושר האוצר יאיר לפיד, הוחלט כי במקביל לדיון בהצעתו של לפיד להפחתת המע"מ, יצביע קבינט הדיור על הקמת צוות שבתוך 3 שבועות יגיש תכנית למחיר מטרה.

בראש הצוות יעמד שר האוצר, ויהיו חברים בו השיכון אורי אריאל, מנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר ומנהל רשות מקרקעי ישראל בנצי ליברמן, שיכין תכנית לפרסום מכרזים לצורך בניה למגורים על פי מכרזי מחיר מטרה.

ע"פ הטיוטה האחרונה להצעת מחליטים שאמורה לעלות לדיון מחר בקבינט הדיור, טרם נקבעו קריטריונים או קווים מנחים לתכנית מחיר מטרה שיזם שר השיכון. במקביל הצעת המחליטים כוללת שני סייגים חשובים לגבי ישובים ומתחמים בהם לא תופעל תכנית מחיר המטרה. כך, מכרזי מחיר מטרה לא יוצעו בשטחי מחנות צה"ל שעתידים להתפנות ממרכז הארץ בשנים הקרובות, וכמו כן לא יפורסמו מחירי מטרה בישובים הקטנים מ-500 יחידות דיור. בכל הנוגע לאוכלוסיית היעד אליה מתייחסת התכנית, טרם נקבעו כללים ברורים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully